jom click sini

ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Monday, 8 June 2009

Dia suka Ngisap!

penat tul semalam ...balik lambat..tido kul 3 lebih..gara2 bohsiaan akak melanda lah ni...bangun pagi adoiii susah..rase nak sambung tido je..tp ape kan daya kena pi kerja ok....

bangun dengan muka sesemeng..air basi melepet2 ..taik mata sebakul..akak capai tuala menuju ke bilik air...mase nak masuk dapur...akak terdengar mak akak n makcik akak sedang berborak..sambil sarapan...

mak akak : ko biar betul...nampak ok je...
makcik akak : mmg nampak baik..rajin ..tapi suka ngisap...

mak akak : kan bapak nyer duduk sekali ngan dia kan...
makcik akak : mmg le duduk sama...kalau duduk senyap je..pastu duduk berdua2 ngan bapak dia dalam bilik senyap je..ape lagi ngisap lah.....semua dah tahu yang anak dia tu mmg kuat ngisap...

opsss..trus cerah mata akak..." ape ngisap bapak dia!"....opss sumbang muhrim ni...

trus akak menyebok dan menyapuk....dia buat ape ngan bapak dia ?...ngisap?....dasyat ni mak...


trus mak akak balas macam petir..." lain kali nak menyampuk bagi salam..ko ingat isap ape...bukan lucah2 yer..ngisap dadah le...bapak si anu tu ngan anak dara dia ngisap dadah sama2"...

trus terkedu...akak ingat ngisap yang lagi satu tu....opsss akak silap...


Let's SHOPPING Uollss!