ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Monday, 23 February 2009

kanak2 yang berangan

pernah x uolss di ngurat oleh kanak2 bawah umur....kisahnya gini...kat depan umah akak ade lah satu jambatan berdekatan ngan dewan..kat situ selalu malam2 ade budak lepak kat situ..denagn moto kapcai masing2 berborak ala2 orang dewasa gitew...

then akk pi lah buang sampah..kat situ ade tong sampah besar..so kalau nak bunag sampah kena lah lalu situ...then wak tu akak ngah catwalk ala2 supermodel kertu...budak2 tu pandang je akak...then dia berbunyi...

"hye sayang meh lah lepak sini kejap..lepak2 ngan abang"
...sebab kan akak ni rabun tahap dewa..x le akak pi buang sampah tu berspec bagai..so ala2 kabur gitew..so ape lagi kecikkan mata memfokus ke arah segerombolan budak2 itew...lagi pun malam so kabur lah kan...so akak datang kat diorang ler..wah diorang seolah akak ni lebih muda dr diorang lak ..tanya macam2 kalah reporter..tp yang penting kecik2 dah gatal yer...sambil menghembus rokok dia mula bercerita pung pang pung pang....


kitorang dah besar..leh isap rokok..bapak kitorang x marah..walaupun antara rokok n konek kitorang rokok lg besar...kitorang tetap hebat

1) dewasanya aku!
- sibuk cakap itew lah ini lah..awek itew lah awek ini lah...dia dah pernah tido ngan ramai pompuan lah..pasal seks lah..cakap x nak kalah..akak dengarkan je...bila akak tanya berapa umur...katanya tahun ni amik spm..gitew...yg tadi ko citer bagai nak gila ko dah main ngan perempuan itew lah perempuan ini lah tu bila masenya...ko dah tehu ape erti seks sejak ko kuar dr cipap mak kau ker?...dah rasa hebat ke?..tolong lah..entah2 bulu ko pun x tumbuh habis lagi...lagi satu aku nak tanya ko ko ni binatang ker..sebab setahu akak binatang je yang capai tahap dewasa dalam masa 5 tahun..ko binatang ker?.. adik oi akak nak cakap ni...dr aku menggatal ngan ko..baik aku menggatal ngan bapak ko...


ko x caya aku paling ensem kat kg ni ko leh tanya semua orang...mmg lah ensem..sebab ko tanya tu ngan kampung orang2 buta!...bongok...

2) aku lah jejaka paling meletop di kampung ini...
- dia lah paling ensem..dia lah paling comel..makcik, anak dara , bapok, gayboy semua tergila2 kat dia...semua tagih cinta dia..amboi ko dik..berangan...walaupun dalam gelap aku leh nampak muka ko ngan jelas yer...kalau muka setakat cute sikit dr osman kering tu..ko jagan lah nak berangan yer...baik ko kumpul duit operate sikit muka ko...kalau tak bila ko capai tahap umur 25 tahun muka pasti menjadi subjek utama untuk takutkan orang kampung....

3) rakam main ngan awek lah
-yang penting siap tunjuk dia main ngan awek dia dalam handphone...berdebar akak..akak pun tengokkan je lah..berangan ni..yang perempuan nya muka macam endon je..pastu ko x yah berangan lah dik kalau konek ko tu setakat besar jari kelingking je...ko insap le cepat..gitewww..

bukan ape...yang penting budak2 tu semua masih lagi dikategorikan sebagai kanak2 akak rase..tp bercakap seolah2 dialah yang paling dewasa...serba serbi tau..kalah profesor serba tau...ko tu kanak2 ok..waktu aku amik SPM dulu ko baru nak belajar berjalan..so ko x yah nak berlagak dan berangan serba tahu yer..akak ni makan garam dulu dr ko...kalau lah ko berangan sangat nak tunjuk ko tu hebat sangat seks..ko cepat2 lah kawen..pastu pasti bini ko bahagia..ini x...berangan x sudah2...tolong lah...

kalau ko tu comel pastu baik..ko x yah bercakap pung pang pung pang pun akak sendiri yang berlari terkam ko...lagi satu dik..ko belajar dulu pandai2 ..keje elok2 dapat duit banyak2 pastu ko belanja akak yer...kalau duit ko banyak..muka ko cam sammy vellooo pun akak nampak ko cam brad pitt...

Let's SHOPPING Uollss!