jom click sini

ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Thursday, 7 August 2008

Pergaduhan yenna yenni

mmmYenna Yenni?..ape ittew...maksudnya adalah kap lam ya ngan ler...sentap tau..akak baru balik keje dalam kul 6 lebih..pastu singgah kat pasaraya beli sikit barang basah untuk di cekik malam nanti..sampai umah je akak masak n makan..ingat nak ngok tv pastu tapi mata mengantuk bagai nak gila..dah macam ular sawa lak lepas makan ngantuk....so ape lagi lari lari n trus lompat atas tilam..tido lah..akak yakin dalam kul 10 lebih apis mesti call akak untuk lepak2 so tido dulu lah....


ayo kara wallei..ini keling banyak bising lah..ayo..tidur lagi xda bole...


mata baru je manja2 nak lelap akak di gegarkan oleh bunyian yang bisa menanahkan telinga akak...kap lam ya nga duk atas umah akak bergaduh uollsss...umah akak tingkat 3..si keling tingkat 4 ni gaduh ngan keling tingkat 2...siap tarik2 rambut n guling2 uollss...mane anak, emak, bapak atuk semua join sekali..bisingnya macam konsert dah..korang bayangkan lah kalau sorang keling bercakap je dah riuh macam sekampung ..ni ape pula 10 orang punya bunyi..azab betul lah..



nak ambik ko..ko cuba rampas atok aku dr nenek aku yer..nak amik ko sebijik


akak intai le kat tingkap..wah siap cakar2, tumbuk2 bagai nak gila ni...yang peliknya siap guling2 kat tangga ni...ayo..filem tamil sangat..akak ade gak jerit "Dey sattem poda dei".. maksudnya diam lah...(cam ne aku leh tahu cakap keling ni)...entah lah tetiba je..siap keling2 ni sound akak balik..ape dia cakap akak x paham lah..tapi bunyi nya macam marah dan membalas balik kata2 akak tadi lah..so akak takut le..mane lah tau akak pulak jadi bahan gaduh pastu lak pas ni..wah gerun..

ko nampak botol ni..nak aku sumpat dalam mulut ko sebab ko cakap keluarga aku keling kurap..awas ko yer



bergaduh ade lah dalam 20 minit..wah rase macam ade pesta tamil gitew...siap campak2 barang lah..ape thah...lepas 20 minit tu senyap lak...then trus akak x leh tido..bukan sekali ni je dia bergaduh..tapi ade lah setiap minggu sekali cam tu..siap macam ade jadual plak bila nak gaduh ...then ape lagi siap2 then call baby bee and berambus kuar..dr akak tersiksa dengar keling2 ni memekak baik akak kuar...

woi keling sudah2 lah bergaduh..dah le keling..bising lak tu..susah lah i yang melayu ni nak iduk aman dan damai ni



waktu akak kuar tu jiran akak si kak saida (saidatul yenna gelaran dia akak berikan..sebab keling yang berangan melayu) ade kat depan umah..akak tanya dia.."kak kenape bising2 ni?"...jawab dia "entah lah dik keling2 ni mmg hobi dia bergaduh..pegi mampus lah dengan mereka"..wah kak saida ni cakap keling selamba je kat bangsa dia sendiri..wah gitew..feeling melayu sangat..wahai kak saida ku sayang...celup badan dalam klorok bagi putih sikit baru leh feeling melayu ok...setakat cakap fluent melayu tapi tiap-tiap magrib duk goncang loceng...ko lupakan je lah niat ko nak berangan melayu tu...

Dating tepi longkang...sedih!

korang pernah x tengok orang dating kul 9.20 pagi pastu port kat tepi longkang...sedih uolsss...kisahnya pagi tadi mase akak nak pi opis akak pi lah bank jap..yer lah duit agak kekeringan lah katanya...so ape lagi akak jumpe le kawan akak si kepala harimau tu...so lepas kuar duit perut agak manja2 lapar kan...so singgah lah kat kedai mamak abc nak beli air..so ape kata akak makan kat sini je lah...then facing jalan besar and longkang besar...

akak terperasan ade lah dua orang jantan ni duk tepi longkang...rupa macam orang nepal ker myanmar ke cam tu lah..yer lah mula2 ingat melayu...tengok betul2 rupanya warga asing uolsss..sambil meneguk air itew..akak perhatikan je lah mamat dua orang ni..rancak berborak..duk kat tepi longkang tepi pokok bunga..di selindung dengan kete2 kat situ..tp view akak mmg jelas...

mula2 akak nampak berpegang tangan..wah jantan ngan jantan ni berpegang tangan...itew akak x heran sebab bangla, myanmar, nepal ni mmg dah biase dah berpegang tangan sambil jalan ... mula2 dulu bila akak nampak je akak trus cakap..wah gay gitew..lame2 akak ngok semua cam tu..mungkin adat kot..orang pun x amik port..tp kalau akak pegang tangan jantan kenape orang lain tengok akak macam nak cakar je...n cerca akak macam petir...mmmm?..itew makne nya muka akak ni x macam bangla , myanmar or vietnam tu...my face look so malaysian..gitew...

sayang port tepi longkang ni best gak yer.. tak dapat bau longkang u..longkang najis ni pun jadi lah



ok back to the story...lpastu makin lama cium pipi...peluk2 lak jantan dua ekor ni...tercuit san tercuit sini..yer lah macam pasangan bercinta la katakan...akak kompom cik gayah mynmar dia orang ni...so lantak pi lah...pastu akak dah abis makan akak panggil lah mamak tu kira..then bila mamak tu datang..mamak tu cakap ngan akak..." hey ape lu tengok?...i dua orang cium2 ka..banyak busuk punya orang...mau itew sex cr rumah lah, kenape itew longkang duduk!"...wah rupanya mamak ni pun skodeng rupanya...


mari2 akak tunjuk skit..cam ner berzina cara ayam


ape ape lagi bayar n blah lah...kete akak akak park kat ngan dua ekor tengah bercengkarama tadi...akak rase macam nak cerca diorang ni lah...mmm ape akak nak buat...ha...akak jerit

" woi ape buat...saya imigresen jangan lari"... wah akak jadi imegresen gitew..sepantas kilat dua ekor tu berlari x cukup tanah uolsss....dah rupa g.shanti dah laju dia....bedesut trus hilang...wah akak gelak bagai nak gila sorang2...lain kali nak memantant sila cari port baik skit..tepi longkang tu tempat anjing n kucing je...kalau terase nak main tepi longkang..mainlah dengan anjing....

Let's SHOPPING Uollss!