ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Tuesday, 9 August 2011

ape ek?

hye uolssss... puasa ke tidak?....kalau x puasa pi pimpin tangan masuk van mayat ok...

amacam puase uollssss....meriah?...harus lah kan...lagi2 time buka kan...kannnn....

akak belek2 entry akak yang tudung dulu2 tu..amboi ramai yang komen...ramai yang maki pun ade...amboi ramai yang emo ni..tapi lebih ramai juga yang ter emo-nyet. kannnnn...

mungkin ada yang dapat terima..ade yang tidak..bukan nak cerca..akak cuma mengimbau nostalgia lampau..gitewww...


agak2 kalau nampak tudung ala2 cam ni..korang nak pakai....?

persoalannnya ade aku kesah?...

amboi raya ni mesti meriah..akak lalu2 kat tempat jual2 baju raya tu..macam2 jual..

jubah liplap2 ala2 ramlah ram ...tudung batu2 penuh..manekan tudung renda2..tudung 3 lapis...baju kurung ..baju melayu...berlambak2..

yang penting mak aiii mahal nak mampus...gerenti papa kedana semata2 nak raya punya pasal...

kuih muih...berlambak2 jual...macam2 jenis..nama warna...dah jual...mahal2...bila makan rasa sam je...selalu macam tu kan..x baik diorang ni jual kuih menipu sangat.

tu lah kan musim2 nak raya ni macam2...


sebenarnya akak bulan puasa ni macam xde idea nak tulis apa...nak cerca2 kang kurang pahala...nak buat entry masak2 kang orang kata akak ni hotmama lak...runnnn

nak filing2 chantek dalam blok macam khila fairy ..tp muka akak lebih kepada FUMAKILA Fairy pulak...kannn

nak cerita pasal baju raya...soooooo mak mak sgt...nak cerita pasal laki..akak xde laki..nak cerita pasal anak..anak xde anak ikan ade lah..itew pun anak ikan longkang...

korang ade idea x nak tulis apa...

matilah tanya orang nak tulis apa...hanjeng sgt perangai kan... xpe2 nanti akak pikirkan...

ape pun semalat bepuase uolsss...

" kurangkan kelahatan..tinggalkan kehanjengan..tingkatkan keperibadian..tambahkan iman."

...gitew...ko mampu


yang benar

Nurul Halimatul Fumakila Fairy
- calon ustazah pilihan-


* jangan lupa vote akak nanti kay....

Let's SHOPPING Uollss!