jom click sini

ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Wednesday, 22 April 2009

iklan rokok uolss

hey uolss..ari ni akak nak cakap sikip pasal kotak rokok...ok sape kat sini isap rokok sila goyang tetek!..gitu...eh kenape akak goyang tetek akak ni...ooo sebab akak juga isap rokok...

bagi pendapat uolss berkesan ker iklan kemudaratan penghisap rokok yang di letak pada kotak rokok itew....mmmm..akak rase tidak..pada akak ko letak le gambar ape pun ...tetap orang beli..tabiat merokok ni sukar nak buang..kena pelan2...akak ngok ade macam2 penyakit dia letak kat kotak rokok..tp rokok tetap laris uolss...

amacam setuju x pendapat akak?...ok kita cakap pasal lelaki lah..uolss rase ape iklan kemudaratan yang patut di letakm pada kotak rokok tu bagi lelaki takut nak beli n isap....kita kena main psycology <---- betul ke ejaan ni?...bedal...bg dia troma skit...biar tengok je kotak rokok trus rase nak benti time tu gak...

uolss rase kalau setakat iklan cam ni diorang takut ker...tengok bawah ni...

kalau uolss nak biar laki, abang, pakwe, adik, bapak or sape2 saje....kita patut letak iklan macam ni..baru troma uolsss



bawah lagi




lagi uolsss




ni dia








Let's SHOPPING Uollss!