ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Saturday, 1 August 2009

kau membuatkan akak pengsan 3 kali...

ade x akak cerita ngan korang akak dok menggatal ngan budak umah sewa belakang umah akak tu...ade story akak nak citer ngan akak...

siang tadi lepas akak pi umah kak nita kenduri akak pun lepak lah umah azam..berberokband katanya.. lepas dah habis semua akak balik lah...

akak pose lah ibarat wanita ayu tepi jendela uolss...

lepas mandi akak pun pose lah tepi jendela ..pose2 wanita melayu..walaupun hakikatnya akak mirip wanita angola kan...so lalu lah iqbal tepi jendela akak..ape lagi mengeletis lah akak macam ulat taik mendapat taik yang segar...gitew...

akak lebih mirip angola uolss..jangan gila2 ok

iqbal berkata..." hye .. ape menung sangat tu..mari lah duduk2 ngan iqbal'...wah ape lagi bagaikan hanjeng di sorong tulang lah akak kan...dengan nada gembiranya..akak pun terkinja2 lah ibarat monyet mendapat pisang...pisang?....motip...

horey..akak melompat kegembiraan

so akak pun kuar n lepak ngan iqbal di bawak pokok mengkudu tepi bilik akak itew...sedang akak sibuk mencuba menabur kata2 manis memancing..iqbal bertanya pada akak...

" iqbal tengok awak ni selalu kuar malam2 balik mesti lewat balik kan..bila balik lambat mesti tidur n bangun lambat...jadi mesti tertinggal solat subuh kan..."...zuuup petir sabung menyabung...akak terpengsan dengan kata2 itew...


akak hanya tersenyum manja ...walaupun telah disambar petir dengan kata2 iqbal itew tadi akak tetap pose depan dia...

dia tanya akak lagi..." awak mengaji x..kalau mengaji dah katam quran bape kali"... sekali lagi petir uolss....akak terkedu...akak hanya senyum ala2 kerang busuk je...


tiba2 iqbal bangun dan duduk betul sebalah akak..akak berdebar2 sebab mesti ade soalan petir yang bakal tiba untuk akak....

iqbal pandang muka akak lalu berkata lagi...

" kalau iqbal nak peluk awak boleh tak..."

akak ternganga uolsss..akak keras uolsss...the akak menjawab..."kenape nak peluk"...

dia menjawab..." sebab awak ni buat iqbal geram tau..comel"....
dunia jadi gelap...tangan n kaki akak kebas....

akak pitam uolssss.....

Let's SHOPPING Uollss!