ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Friday, 18 April 2014

Anak Makcik Paridah Buat hevoc

Hey uollsss

Gila lah sebulan x update... mmg akak x sempat nak update sundel. ngan komputer rosak.. manakan pula internet opis akak yang cam lahanat lembab...

rating trus menjunam uollsss... trus org x kenal dah kak senduk...

ari ni akak nak cerita tentang tudung Makcik Paridah...

walau dah habis dah cita ni tapi aku nak citer gak...

sanggup x korang pakai tudung mahal nak mampus tapi.... jawapannya..kalau ko ada duit ko punya pasal lah... akak tengok ramai gila kot orang beratur nak beli tudung makcik paridah.. akak syak tudung dia ni ada build in aircord lah dalam dia.. 

what is so special about tudung makcik paridah ni?... design?... jenis kain?... model mata buntang dia?

kalau nak ikut bukan cantek sangat pun tuduk makcik paridah ni..sebab bertingkat2 warni2 jer...

setiap jenis tudung..x kira lah makcik paridah ke..makcik markonah ke..apa ke..semua ada keistimewaan dia..kalau ko rasa ko bapak kaya..ko beli lah mahal..nak bergaya punya pasal..kalau ko tu sedeeeeh dintis meskin kedaung..ko pakai je lah tudung bawal jer... yang penting pakai tudung...
cuma akak rasa tindakan anak makcik paridah cakap..pakai tudung ikut kemampuan tu bersebab... ada betul dan ada salah...hey makcik paridah...nasib baik anak menantu ko meletop..kekar abg sado..sama muka ngan ex's laki akak...kalau x akak dah hanjengkan cecukup dah....

Tambahan RM 30.00 untuk ropol dan anda akan mendapat RM 1.00 untuk setiap pelempang yang anda berikan...


" pakai tudung bukan ikut kemampuan..pakai tudung ikut syariat"... kalau ko jawab cam tu cik buntang...mesti orang ramai sayang ko... 

cuma akak rasa tudung dia ni agak mahal lah..tapi kalau ramai yang mampu beli apasalahnya... kalau dah ada nama..orang dah kenal...ko reka tudung pakai kelambu buruk..lilit2 lapis2 bertingkat2 warna-warni pun orng beli..lagi2 model dia cik mata buntang..comel gitew

sebab kan kata2 cik buntang ni..ramai yg sentap nak pakai tudung makcik paridah...


cam ni lah makcik paridah..akak ada idea...apa kata ko reka tudung yang mur mur sahaja.. mampu milik katanya... mesti ramai gila akan beli dudung ko...murah2 sudah...50 hengget ke bawah 50 hengget ke... x semua orang mampu nak beli tudung ko yang herga emas ti makcik paridah oi... ramai gak makcik2 keje jual apam balik yang hengen kan tudung ko...

bila ko jual murah ramai le beli..sekali gus ko menggalakkan semua orang pakai tudung...

bukan apa ..tudung ko tu menarik...sbb tu lah orang berebut sanggup berkemah bagai kat depan kedai ko..tapi sapa yang berkemah tu mmg gila bangang lah..gara2 tudung ko sanggup beratur..wei cik kak bangang baik ko p beratur nak p dengar ceramah agama kan bagus...

lagi satu..makcik paridah...x yah lah ko nak rampas2 bagai tudung orang..orang tu pun nak niaga...kes tiru ke..ciplak ke..tu blakang cerita lah...walau macam mana banyak pun org ciplak tudung ko makcik paridah..jualan tudung ko tetap melonjak naik...tetap keuntungan juta2 sebulan...bila orang ciplak tu maknanya tudung ko populer... ada ke ko dengar orang ciplak tudung kak senduk..haderrrr?

kalau ko nak rasa hebat lagi..ko sedekah tudung2 ko tu kat umah anak2 yatim ke..umah orang tua..mesti lagi berkat kot..insyallah rezeki lebih baik...dr ko rampas..buat orang doa ko lingkup je...

ingat makcik paridah..hidup ni bagai roda...mana tau nanti ada makcik senah reka tudung lagi meletop lagi murah ... orang rerebut beli...baru ko rasa langit tinggi rendah...

lagi satu cik buntang..x yah lah ko feeling hidup sangat nak p bagi tau orang yang ko ada 1000 tudung bagai..x pernah pakai tudung yang sama... tu kan menunjuk2 namanya..kalau ko tudung ko tu labuh tutup dada ikuk syarak lain cerita...ni kalau setakat tudung pelangi ada 15 tingkat tu...ujung taun dah x intrend dah... baik ko p sedekah tudung kat yang x mampu lagi bagus...

ingat ari ni kita kaya..x mustahil satu hari nanti kita leh lingkup...

makanya makcik paridah..ko pikirlah maketing terbaik utk pasarkan tudung ko dr ko tutup periuk nasi orang lain... buat tudung mampu milik..insyallah cik senah yang duduk dalam gua tempurung pun pakat beli tudung ko...

akak doakan semua baik seperti sedia kala... jangan sampai orang boikot produk ko sudah...

anyway..abg fizo... kak senduk sentiasa mencintai badan kekar mu..tetiba..

bye

Let's SHOPPING Uollss!