ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Friday, 22 June 2007

Maskulin edisi Julai 2007

u all nak tau..pg tad mase akak nak pi keje waktu br abis mandi..ade orang ketuk pintu bilik akak bertubi2..! akak takut u all..mane lah tau ade orang nak rogol akak pg2 buta ni kan..akak pun bukak lah pintu dengan keadaan berkemban..rupa2 nya si ali (kawan serumah akak) yang ketuk..sibuk dia pg ni..siap menyapu lah ape lah..rupanya ngah gembira...gambar dia yang dia modeling kat karangkraf untuk majalah maskulin tu dah kuar dah..dia bgi lah akak ngok..ade lah dalam 5 6 muka surat.dalam ruangan expresi fashion graphic katanya.. ..selalunya akak tengok ali ni biase jer..kekadang jelak gak..yer lah ari2 mengadap muka dia jer..tp bila akak ngok dalam majalah tu..dia comel giler u alll...bernafsu akak tengok dia..rase macam nak tanggal jer kain kemban akak tu dan menampakkan susuk tubuh akak yang agak tempayan retak ittew..tp akak pun tumpang bangga lah...kawan akak jd model kan macam akak jugak..akak tanya dia sape yang pagi2 dah pi beli majalah maskulin ni..dia kata kawa akak si haizat...(motif* pi beli majalah maskulin tu pagi2..mmmm nape yer..????).akak terus cakap ngan dia bulan depan akak pun masuk dalam majalah gak...tp majalah Joran..akak mengutarakan cara2 memancing anak ikan..dia suka u all..pasti beli katanya..u all pun kena beli gak tau..ahaks



ini lah gambar dia u all..tp gambar yg atas sekali tu yg dalam maskulin tu..kalau u all nak ngok pi lah beli majalah maskulin tu..tak reti2..sesiapa nak or minat kat ali tu bg tau akak yer..nanti akak kendeng2kan untuk uoll!

Lawak manja kak senah!

Mak Minah dan Pak Mat ada 4 organak perempuan yang sangat disayangiiaitu Siti, Seri, Murni dan Suri.Satu hari mereka berpakat utk kawinkananak2 ni serentak.Selepas selamat diijabkabulkan,ke-empat2 anak tu pun bercadang untukpegi honeymoon. Siti pegihoneymoon ke Pulau Langkawi, Serike Pulau Tioman,Murni ke Pulau Kapasdan Suri ke Pulau Pangkor.Sebelum pegi Mak Minah dan PakMat berpesan, nanti jgn lupa hantarberita pada mak dan ayah. Ceritakanmacam mana honeymoon korang. Takpayah tulis panjang2, *pakai kod iklanaja dah cukup*. Ringkas,padat dancepat. panjang lebar Mak Minah memberiarahan pada anak2nya.

Seminggu lepas tu depa terimalahsurat dari *Siti* yang bertulis*Standard Chartered* . Tercari2lahkedua suami isteri ni iklanStandard Chartered dan bila jumpatersenyum le kedua2nya membaca iklanyang bertulis *Besar, teguh danperamah..*Bahagialah Si Siti rupanya..

Esoknya terima pula surat *Seri* yangbertulis *Nescafe*. Carilah iklanNescafe dan tersenyum lagi keduanyamembaca iklan yang bertulis*Nikmatnya hingga ke titisan yangterakhir*Bahagialah Si Seri rupanya...

Selang beberapa hari kemudian,tiba pulasurat *Murni* bertulis *KFC*. Carilahiklan KFC dan tersenyum keduanyamembaca iklan yang bertulis *HinggaMenjilat Jari...*Bahagialah Si Murni rupanya...

Seminggu berlalu, tiada surat dariSuri, Mak Minah dan Pak Mat dah risau.Dua Minggu... tak ada jugak..masukminggu ke tiga baru sampai surat dari*Suri* dengan isi kandungannya *AIRASIA*.Bergegas le Mak Minah cari iklanpenerbangan tu sbb tak sabar nak tauapa yg dh jadi kat anak bongsunya.Bila dibaca. Mak Minah dan PakMat terkulat2 tak tau nak senyum ataumenangis.. Apa motto iklan itu...??*7 KALI SEMINGGU..3 JAM SEKALI..NON-STOP!!*ini macam bole tcabut skru pinggang..lawak...lawak. ..wakakakaka.

p/s: kalau akak plak tag akak adalah loreal.. because i'm worth it!

Let's SHOPPING Uollss!