ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Thursday, 14 May 2009

akak di himpap pintu almari

hye uolll..amacm semua dah solat....alhamdulilah...akak baru lepas solat kat opis ni...

so ape akak nak borakkan dengan korang ek...ooook citer semalam...kisahnya begini akak ade satu almari kayu yang tercabut pintunya..almari ni yang kita kena pasang sendiri tu...so pintu dia guna ensel yang pin kecik tu....

then pin tu rosak dan tercabut...so pintu almari tu pose ala2 manje lah kan...kalau ter langgar pasti ia tumbang..pintu dia x lah berat mane..tp kalau akak pelangkong korang hospital jugak lah gamaknya...almari tu tingginya bawah sikit dr paras dada...so atas tu akak letak lah cermin and segala kelengkapan..so mmg kesitu lah akak bersiap setiap hari...

semalam lepas balik lepak2 ngan kawan2 akak yang chantek2 tu..akak sampai umah trus mandi...lepas mandi dah pakai baju tidur jarang victoria sicret (baju jarang katanya....matilah..) akak pun pakai2 lah krim mane yang patut...yer lah muka akak ni kan warok so untuk mencantikkan sikit..kena lah pakai krim malam uolsss...

benda ni dah jadi kat akak sekali dulu...kali ni terjadi lagi..pintu kayu almari akak tu tmbang dan himpap betul2 kat ibu jari kaki akak...sakitnya bukan kepalang uolsss...trus akak akak gelap mata...sakit ya amat..ter balik mata akak..tetiba akak trus...


PENGSAN UOLSSS....bila akak sedar alarm handphone akak berbunyi...uolssss yang penting AKAK PENGSAN N TRUS TERTIDUR SAMPAI PAGI KATANYA...

kelas kan...so korang dapat bayangkan x yang betapa sakitnya di himpap pintu almari sampai pengsan n sambung tidur sampai pagi...tapi ape yang penting..pintu almari tu tetap ada atas akak...

so soalan kat sini ...adakah akak pengsan trus tertidur or akak mmg tidor..mmmm...

yang penting waktu akak pernah kena himpap dengan pintu almari yang sama ...mase akak duk umah sewa...setahun yang lepas...nasib baik waktu tu budak umah sewa akak xde ...baru lepas mandi gak mase tu..bila terhimpap trus pengsan..yang penting akak tengah terlanjang uolsss... harus lah trus pose pengsan telanjang macam kate wislet dalam titanic katanya...
ade lah pengsan dalam sepuluh minit cam tu...nasib xde orang..dengan pintu bilik terbuka luas..kalau tidak pasti gambar bogel akak akan tersebar dan menjadi topik bualan anak2 muda kan...

ayoooo...gambar bogel sapa ni...siap pose kate wistlet lagi ni...baik aku delete..kalau pakwe aku tengok ni harus aku trus janda ni...

so sape susah nak tidur pi lah himpap kaki korang ngan almari...lagi elok kalau almari tu dibuat dari kayu jati..pasti korang tidur selama-lamanya pas tu...

Let's SHOPPING Uollss!