ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Friday, 8 June 2007

cur jagan x cur!




ade ker kawan mak cakap bila cur nanti rumah ade hantu..masuk akal x..akak bukan ape malas nak bertekak ngan akak2 yang berjanggut misai ni..tapi xpe ..tu lainnya citer..arini mak pi lah chat kat mirc tu..tetiba ada jantan ajak mak main..mak mintak lah bayaran tapi u all...dia kata muka mak macam cekodok..ade ker u all macam cekodok...ngok skit...




mak ngok macam zaiton sameon jer... tak baik jantan tu...


tapi bila dia bagi gambar dia kat mak...aduh! mak rase nak melancap jer time tu jugak meletup u alll!..mak dah buat apotment ngan dia nak berzina malam ni..sape nak ikut...























Let's SHOPPING Uollss!