ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Thursday, 30 July 2009

misai dan janggut

hey uolsss akak ade masalah ni..harap2 uolss dapat tolong akak uolssss....ini ade kena mengena sebab akak ni pondan...

akak tiap2 hari balik keje....ape yang akak buat sebelum mandi adalah mencabut susuk ( janggut atau misai)..eh senduk ko kan perempuan ade janggut n misai ker?...

" mak pondan sundel.... kenape selama ni mak tak pecah lobang ker nyah?"....


pening akak... tiap kali akak nak menggatal akak akan tengok cermin sama ada keadaan susuk akak berada dalam keadaan tersembunyi x?....kalau ade susuk yang terkeluar tu akak akan batalkan niat menggatal akak...x kan nak mengurat jantan dengan misai melintang..apekelah pulak kan...

hahahahaha... pondan bermisai...

x kan akak nak berfoundation bagai kan setiap hari... kang orang ingat akak ni hantu lak... akak kan wanita natural..wanita yang jarang menggunakan bahan kosmetic uolss...so susuk itew boleh mendatangkan masalah pada akak...kadang2 tu bila jalan2 ade jantan senyum2 kat akak ..so akak feeling lah akak ni chantekkan,....bila tengok cermin...susuk berterabur uolsss...

sedih akak lantas akak nangis...sebelum nagis akak pakai maskara tebal2 skit bagi effect nangis itew lebih dramatik..

kalau akak ni jantan kekar..or jantan betul akak x kisah..tapi masalahnya akak ni lelaki yang berpewatakan wanita..walaupn akak ni dikategorikan sebagai wanita warok...tapi akak feeling woman kan...so uolss paham kan...

so korang ade tak petua nak hilang kan..or kurangkan menumbuhan susuk di wajah akak ni...kalau x dapat hilang dapat kurang pun dah syukur...yang akak pelik adik beradik akak yang lelaki xde bulu pun..abang akak bulu dia manja2 je siap nak lebatkan lagi...

tapi akak yang pondan ni..bulu macam gorila... bahagian misai n janggut je ok..bahagian lain i dah brazilian wax ok..harap maklum....so tolong akak ek..korang kan hebat2 kan...

kalau korang x tolong maaf akak katakan korang x kan jumpe lagi kak senduk lepas ni...ape yang korang akan jumpe adalah abang senduk pulak...

so terima lah abang senduk...

Let's SHOPPING Uollss!