jom click sini

ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Thursday, 9 December 2010

speachless

banyak tul keje....somah xde so keje bertambah lah kan...

kuar opis dah pukul 9...wahhhh dah malam...rase macam nak makan wafer lah..ape lagi masuk kete trus berdesup ke giant.

dah beli wafer catwalk2 skit tengok barang n trus jalan ke kete balik....
x sabar nak makan wafer...lantas duduk tepi kete makan wafer...wah indahnya dunia dapat makan wafer...penut butter n majerin..sesuai untuk menggajahkan diri..

pedulik ape akak...

tengak duk sambil makan terdengar bunyi orang berjalan..buat donno je....

tetiba pooooootttttttttttttttttttt....lepas tu siap ade ujung2 dia yang kecik2 lagi..pot pot pot...

sape lah biadap ni orang tengah makan dia kentut lak...beberapa saat pastu bau dia datang...fuhhhhhhh...nallarekek...sah makan telor ni....

akak bangun cari sape yang biadap ni....

cuma ada yang sebelah kete akak adalah.....seorang perempuan pakai tudung labuh siap jubah..muka ala2 muslimah habis....pakai spek...akak speachlessss

ko mampu kentut macam dia?

akak pandang dia..dia pandang akak...then dia sengeh....

sah pompuan ustazah ni kentut...dia senyum2 malu naik avanza dia terus pecut..akak pandang je dia....

biadap ek ustazah ni....kentut bersepah...choiiiiiii

trus akak campak je waffer tu...x nak lah makan lagi...wafer tu sah dah resap bau kentut ....trus wafer tu rasa kentut usatazah tadi....

Let's SHOPPING Uollss!