ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Saturday, 28 February 2009

Senduk sedih dan hampa

bangun...terus kebilik...tangal make-up...simpan baju kebaya...simpan makeup...pack semua kelengkapan...sambil2 kesat air mata...

penat akak gosok baju kebaya...hari2 aku gosok kan..ujung2 kena pack balik..sentap lah uolsss..

sedih betul hati ini....x tertanggung rasanya...kenape semua ni berlaku pada diri akak...mengapa...akak hanya mampu berserah pada ketentuan ilahi...qada dan qadar dr tuhan..ape nak buat xde rezeki..lantas akak.....

capai mic pastikan piching x lari..tempo betol...on music..trus nyanyi..ini lah nyanyian yang tulus ikhlas dari hati akak...terima lah uolsss

ape terjadi?....ujung2 bujang2 yang nak dok sewa belakang umah akak tu x jadi sewa...katanya mereka semua pakat berenti keje dan nak balik kelantan..malam semalam diorang datang untuk amik balik deposit 100 yang diaorang bg...lantas mak akak sarung jubah hitam..duk kat meja pegang penukul kayu menjadi hakim...akak jadi juri je....


dengan lantangnya mak akak menegakkan keadilan..walaupun nan adoooo..dengan lograt kelantan yang berterabor mak akak truskan sesi pengadilan uolss....kelas mak akak...sungguh tegas dan elegent sekali...motip elegent?

rayuan anak ikan itew telah melembutkan hati mak akak..dr muka comel trus menjadi muka tambi..hingus dan air mata bercucuran keguguran ke tanah...gitew..katnya itewlah saja wang yang dia tinggal untuk pulang ke negeri cik siti wan tempang nya..ops ceksiti wan kembang..sorry...lantas wang seratus itu mak akak lemparkan depan muka diorang..berebut2 mereka ibarat ikan keli yang diberi makan...akak hanya mampu berdiri sambil setitik demi setitik ia mengalir...sungguh tersentuh...

dengan berat hati akak cabutkan besi jalan lalu akak coretkan ape yang patut..moga2 kali ni membuahkan hasil...doakan akak yer uolsss...

Let's SHOPPING Uollss!