ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Saturday, 26 January 2008

Canteknya Aku !

\Wahai semua penduduk kampung akak nak kabarkan berita ni!!! mari dengar.....

Zaman sekarang nie, susah betul nak mengenali wanita itu adalah tulen atau tidak. Zaman yang penuh dengan cetak rompak, hinggakan jantina manusia pun dah bagaikan cetak rompak. Kalau selisih tepi jalan nie, mau mata lelaki akan memandang tanpa berkelip dan jika kepala itu boleh dipusingkan 360 darjah, sudah pasti mereka (lelaki) akan memusingkan kepala mereka untuk melihat perempuan tak tulen nie.Mereka mmg cantek uolls...macam akak(walaupun)...mereka sanggup mengenepikan yang tulen kerana kadang2 yang cetak rompak ni sama kualitinya dengan yang tulen..dan kadang lebih baik...

ayo..canteknya...jelous akak...ape pun kitajoget dulu..lets uols

akak rase kalau ada anjing pengesan yang berupaya mengesan jantina seseorang itu tulen atau tidak, mesti akan kelihatan lebih banyak bapok yang kesakitan kaki kerana digigit oleh anjing ini. Ini kerana, menurut kajian bilangan maknyah di malaysia adalah berjumlah sekitar 10 000 orang. 70% hingga 80% adalah berketurunan Melayu dan selebihnya adalah berketurunan Cina, India serta lain-lain etnik minoriti. Banyak tu…jangan la Malaysia nie penuh dan maknyah sudah la. Jangan lepas nie, banyak orang khawin sesama jenis dah la. Jangan jadi macam kaum Nabi Lut. Takut akak…kalaua ramai sangat pompuan tiruan ni akak takut akak x laku lak...tp yang x cantek tu jagan nak berangan cantek lak yer..cam akak x cantek buat cara x cantek..nasib baik akak sedar diri...

Ok la, ini adalah ratu pondan Thailand 2007. Kalau korang selisih tepi jalan, korang pandang ker tak? dah macam perempuan betul kecuali 2nd runner up tu. Kepada kak bed, bila kita nak gi ke Thailand nie??? Hahahahahha….bukan setakat sedut lemak ko leh buat kak bed oi ..segala2 nya lah..lagi pun thailand pun antara negara kelahiran kak bed kan..yer lah thailand kan negara gajah putih..xpi kak bed jer gajah itam..sorry kak bed..akak gurau jer...

agak2 uols ade x cantek macam ni..kalau xde baik korang pakai serkup muka jer...kalau rase cantek meh sini akak tengok sikit lulus ker x lulus

Let's SHOPPING Uollss!