ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Monday, 17 November 2008

kisah anjeng !

al kisahnya begini...opis baru akak ni bersebelahan dengan kedai grooming anjeng...name kedai tu adalah doggy Tales.... kedai dia mmg cantek..warne oren ...mula2 dulu akak x perasan sangat..tp sebab dah ari2 akak ngok cantek lak kedai ni...

dia siap ade jual anjeng2 kat situ gak..tp kebanyakkan nya orang anta anjeng dia kat situ untuk di grommingkan..yer lah kira2 cam salon anjeng lah...kira anjeng yang datang kat sini..ajanjeng2 kelas atasan ler..datang siap pakai baju ropol2..siap ade reben..siap ade hari tu akak ngok anjeng poodle colour pink lagi..kelas tak...so bila akak nak pi lunch je akak mesti singgah kat depan kedai dia..anjeng2 kat situ mmg cemel...bukan anjeng2 yang murah2 ok..anjeng2 spesis anjeng mariah carey, paris hilton tu...anjeng yang besar tapak tangan je pun ade..mmg cute..walhal haram..kalau tak mau akak bela satu..hahahah



yang penting ade satu hari tu akak duk lah tengok anjeng2 tu dr luar tingkap kedai tu...then owner dia kuar :

owner kedai anjeng : hai ...u like that dog?

akak : ya its so cute...she very small...

owner kedai anjeng : ya that bohemian tea cup dog (motip tea cup...sebesar cawan teh ke uolss)

akak : realy..before this i only seen this type in tv...now i suprise that they have this type of dog in malaysia...

owner kedai anjeng: ya we imported from oversea..its quite expensive..malaysian ringgit araund 7000 plus.... that the cheapest one...

akak : mak oi mahalnya...but she cute anyway...

owner kedai anjeng: plz come in..it you want to touch her..i could give you glove...no need to samak later on..dont worry i know that muslim cant touch dog..but when it dry u can right...

akak : ya..ya (dalam ati berkata...wah cina kedai anjeng ni ala2 ustazah gitew tau hukum hakam..tahniah nok)..


wah kelas kan siap ade jual baju anjeng lagi...nanti akak nak reka lah baju kebaya untuk anjeng ni..maru nampak malaysian sikit kan..traditional katanya

kaedahnya siap nak suruh akak pegang bagai..tp semua mmg cute2..geram ngok...maaf ye ingin di tekankan disini akak suka tengok je ok ..x bermakne akak suka akak di katogorikan sebagai anjeng jugak yer..awas tu...

wooof woof woof...eh kenape akak terbunyi anjeng ni.....????

Let's SHOPPING Uollss!