ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Friday, 13 January 2012

azam apa uolllsss


slamat tahun baru uolllssss.... walaupun ari ni 13 haribulan january ade aku kesah nak ucap tahun baru...



azam akak maksud kan adalah azam baru xde kaitan dengan azam pitt

tiap2 tahun baru mesti orang ada azam baru..kenapa tahun baru je mesti azam baru... kalau tengah2 tahun x leh ada azam ke... suka hati lah nak azam lama ke baru ke...kannn.


bila akak jengah chat box kat tepi tu 99% cerca akak sebab akak x hupdate kan... so azam tahun baru ni akak nak cari satu persatu yang cerca akak tu...akak nak tarik rambut... tu azam
akak..boleh?..anda bersedia?....

tahun baru hari tu akak sambut kat highway melaka seremban..best ko...hahahah...

cadangnya nak sambut kat melaka..tp kawan akak yang hanjeng itew telah membuatkan kami batalkan niat itew..trus aku pi makan ikan bakar kat duyung melaka...sedap ..murah..dan pantas....

so lepas makan trus balik kl..so alamatnya new year kat lebuhraya gitew....

tahun baru ni akak cadang nak suruh mak akak kurangkan suara petir dia... adakah patut akak pasang menebat petir di pinggir bibir mak akak supaya suara petirnya berkurangan?.. x pun tukatkan rumah akak menjadi bilik kedap bunyi....


cetorrrrr!... petir sambar ko

bila cucu2 dah masuk sekolah balik..tugas mak akak sebagai baby sitter telah bermula..dan dengan kerenah cucu2 yang macam puaka tu membuatkan mak akak memetir tanpa mengira waktu...24/7.... bak kata kalau sapa kena gigit dengan kura2 datang je umah akak...orang kata kalau kena gigit kura2 kena tunggu petir baru dia lepas kan...


lagi satu azam akak join group dangdut sebelah umah akak...

sebelah umah akak tu ada umah indonesia sewa..betul2 sebelah bilik akak...kalau nak pasang disko tecno suka2 dia je... x tau ke akak ni nak baca quran ke...nak hafazan ke... masalahnya disko dangdut tu bukan orang indonesia nyanyi..tapi lagu celine dion, wonder girl tp tukar irama dangdut..ko mampu..kudis, menanah telinga akak...

akak yang no 2 tu..akak namakan kumpulan akak GOYANG JENGKOL

manekan dangdut..kadang tu bangla sebelah tu pulak pasang hindustan macam dia kat negara dia je...

korang mesti tertanya2 akak ni duk area mana ni endon bangsa semua ada kan...jgan ingat akak duk umah kongsi lak yer....

akak duk kawasan kampung kat puchong yang ada banyak endon n bangla...aku pun x paham kenapa diorang suka sangat duk kat sini..nasib baik muka akak ni macam cina2 korea skit..kalau x mesti diorang ingat aku bangla gak....

so korang nyer azam apa?....

Let's SHOPPING Uollss!