jom click sini

ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Thursday, 25 June 2009

kak senduk kesedihan uolss

belum pernah akak rase sebegini... sekian lama akak menunggu akhirnya balasannya sebegini...seharian akak menunggu mase nak berjumpe...sampaikan x sempat nak makan ...

tapi ape balasan akak dapat mmg hampe..sanggup ko buat akak cam ni..akak memang x sangka...nak menangis xde gunanya lagi..nak menyesal..semua dah jadi...akak x patut percayakan dia..ko mmg sengaja buat macam ni kan..ko nak tengok akak tersiksakan...

sampai hati kau siksa hati ini...

kehebatan cinta akak terhadap ko ...ko balas dengan kesengsaraan..kenape...kenape... ko mmg saje je kan nak lihat aku tersiksa...ape salah aku... akak mmg suka kat ko..tapi semuanya sia2...

aku sedar sape diri aku..yang terlalu mengagung2kan kau.. aku terlalu mencintai kau...terlalu mengidolakan kau...tapi..sakitnya akak... kalau akak tau ini balasannya akak x ingin pandang kau..ape thah lagi sentuh kau...

sekarang biarkan lah akak sendiri..akak terpakse menjauhkan diri akak dr kau..bukan benci..tapi akak cuma ingin berhati2... mungkin kali ini kau kenakan aku..tapi tidak lagi mase depan..akak akan sentiasa berhati2.. maafkan akak kerana terpakse melupakan kau seketika...


bukan ape uolsss... akak cirit birit kerana sambal udang petai yang akak makan semalam... masuk 14 kali akak ke jamban...sentap tau...

mungkin ade mase ..kita jumpe lagi wahai sambal udang.......


Let's SHOPPING Uollss!