Wednesday, 26 July 2017

perasan cantek...perasan hot..perahsantan

seamat pagi uollsss...

nak tanya ni..dah beli rak bilik air akak jual belum?... kalau lom pi beli saya kat FB akak..like n share banyak2 yer... tambah rezeki aku.. ingat tu...

ok.. pagi ni akak nak santai2 cerca je...cerca diri sendiri dan cerca yg lain..

akak perasan zaman sekarang ramai yg perasan cantek kan..termasuk akak sendiri..kalau nak cakap dalam FB atau insta tu jangan cakap le..the king n queen perasan cantik semua ada...sebenarnya akak jelous dengan kecantikan uollss tu.. akak rasa cam nak simbah air panas je kat korang...

tadi akak ada baca harian metro..seorang gadis di kecam sebab buat muka kiut dalam tv akhirnya di cerca rakyat Malaysia...

masa kat berita tu akak ade tengok..masa tu majlis Felda apa thah..ada pak najib dalam tu..tetiba camera focus pada budak pompuan ni buat muka kiut ..kenyit2 mata dan lambai2 manja...


 
CLICK MORE - UNTUK CERITA SELANJUTNYA
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...