ahli geng kongsi senduk

Friday, 7 March 2014

Sundali Sebenar

hey uollsss.. meriah ke tidakkkk

ramai suruh akak komen tentang kes ni..si hotmama hentak2 kaki suruh akak tulis..


hey sekarang panas betul kisah trending pompuan aurawhite ni kat mana2.... rata2 semua duk keji dia.. 
heran akak sekarang bila menyundalkan diri itu di anggap x salah dan menjongket ngan suami orang itu perkara biase... x malu lak tu .. yang penting...

" bila ko dah menggatal ngan laki orang pastu ko suruh bini orang tu mintak maaf".. pompuan aurawhite hilang akal ke apa... yang penting buat sidang media ni..berani mati ko ek..

kalau difinasi jalang sebenar mmg ko leh pegang lah... " mmg jalang of the year lah"

ok lah cam ni... bila ko berstatus belum berkahwin... then ko bercinta ngan laki orang... itu x salah.. tapi orang akan cakap ko perampas lah... tapi kalau lelaki itu berkemampuan  apa salahnya kan... 

TETAPI bila ko pulak p menjongket sambil pelok2 sakan... Buat2 manja ...bercuti bersama bagai..siap declair jantan tu duda sedangkan dia masih beristeri ... malah mengecam orang lain mengatakan apa yang dia buat betul dan x salah..dan tindakan dia bukan tindakan perampas... sesuci aurawhite.. maka itu semua adalah definasi JALANG sebenar...x gitew jemahhhh....

kalau nak ikut retis kat malaysia ni..mmg banyak yang merampas...tapi apa cuba si aurawhite ni nak nyatakan...

yang paling vinatang sekali..buat PC kata suruh bini orang tu mintak maaf... x ke hanjeng tu.. 

uollsss si aurawhite ni mmg sesuai di jodohkan dengan jantan lahanat.... kita kan di pasang pasang kan.. maka pasangan perempuan jahat ni adalah ngan jantan hauk ni lah.. dah lah hauk.. perangai cam cibai...

wahai cik bini .. x yah lah ko tunggu lagi..cerai lah cepat.. dr ko di kaitkan dengan drama laki ko ngan si aurawhite tu.. ko cerai abis cerita.. tuntutan fasak.. lepas tu saman sampai miskin..then kita tengok pompuan aurawhine ni nak x lagi ngan laki ko...

hey pompuan aurawhite... sekarang ko tengah cantek.. ko tunggu lah masa rupa ko tu dah taraf nenek nenek nanti,,, baru ko tau langit tu tinggi ke rendah... 

dah la ko tu belakon pun suam kuku.. x lah hebat mana pun...lepas tu nama ko naik sbb rampas suami orang...nama ko di kenali sebab kehebatan kau menjadi prampas

ko x payah nak feeling ustazah yer... 

cuba lah kalau jantan tu cuma ada kereta kancil 660.. keje jual air tepu tepi jalan..adakah ko akan menjalang sebegini rupa wahai gadis aurawhite?

ko tengok statement si aurawhite ni...



si aurawhite ni mmg mengamalkan konsep biar muka laki tu hauk..tapi duit berkepok... hauk pun hauk lah janji bf i kaya...

mungkin jantan gatal ni mmg dah ada problem ngan bini dia..nak bercerai..tapi masalahnya dia lom cerai.. then yg orang menyampah tu..ko duk tayang menjongket ngan jantan tu...pelok2. yang penting siap kata p bercuti bukan berdua tapi reramai... kita x nampak..tapi tuhan tau yer

ada permainan disitu kan...... lepas tu ko kata ko x salah.. 

hey pompuan... salah tetap salah yer...pastu kat fb ko leh cakap.." adat manusia ada yang menyokong ada yang masa tak. saya mohon maaf pada semua"... heyyyy suci je bunyi ko yer... 





apa lah agaknya riaksi keluarga dia ek..adakah bangga..adakah memberi tepukan gemuruh...adakah menyokong

tu lah... akhir zaman kan..."bila sundal mengatakan menyundal itu tidak salah"

akak harap ko kawin lah cepat ngan jantan ni.. cepat lah ko tutup kes ko ni...lepas tu jangan marah lak kalau satu malaysia doakan ko kena tinggal ngan jantan ni lak..

sekian terima kasih


Let's SHOPPING Uollss!