jom click sini

ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Thursday, 4 October 2007

Temanya Tona Moraless dan Ketat! ingat!!!!

mungkin anda semua tertanya-tanya kan siapa mereka berdua ni...Vina Morales kalau anda ingat adalah penyanyi dan pelakon popular berasal dr philipina yang memenagi ikon asean yang lau..ala penyanyi asal lagi Pengako Sa Yo tu...dia mmg cantek dan sangat berbakat..dia mempunyai suara yang amat merdu dan bisa mengalahkan jaclyn victor dalam pertandingan yang berprestige itew...siapa pulak Tona Morales?...mmm pasti uoll tertanya-tanya kan...di sini lah ianya bermula...




ini lah penyanyi philipna tue..ini lah vina morales



yang pose baring ni pulak adalah tona morale...tona moraless katanya..cuba bandingkan ngan ic atas dia tu..same kan




Tona Morales adalah seorang yang boleh ler tahan cantek...kira okok lah..nak kata lawa sesangat x layak lak nak cakap...kira sedap ler mata memandang...nak kata buruk tu adew lah skit2..mmm tinggi dia lebih kurang 167cm berta lebih kurang 57kg cam tu ler...kulit putih soya yang di simpan 3 hari dalam peti ais...tapi rade mark muka tona morales ini adalah taik lalat dia di pinggir bibir dia...orang tua2 cakap kalau orang ade taik lalat tepi bibir ni ...maknanya dia ni banyak mulut or mulut cam celaka...tapai ape yang akak perhatikan..betul juga kata orang2 tua ni...betul uoll...


tona morales nya aku....nangis aku...



Nama sebenar tona morales ni sebenarnya Miss Tona Fly shit..or dalam bahase melayu cik tona taik lalat dengan tak semena-mena pada suatu malam yang hening..akak bersama mis vieda areena tahudin ngan lepak2 kat umah dia..tona pun menyatakan bahawa dia adalah tona morales..sebab dia rase muka dia macam vina morales...yang penting u oll...KATA KUNCI DI SINI ADALAH TONA MORALES..TONA MORALES LER KANNNNNNNN...CANTEK NYA AKU ..TONA MORALES KATANYA...akak ngan vida arena tajudin tersentak sebentar dengan kata2 tona morales tadi..akak ngan vieda cuma akur..mmg dia macam tona morales..WALAUPUN...kannnnnnnnnnnnn




cantek tak aku?..taik lalat aku lak?



ape pun akak bersyukur kerana mempunyai kawan seperti tona morales ini..dia juga mengakui bahawa dia masih KETAT uolllll...AKAK TAK TAU BAHAGIAN MANE DIA YANG KETAT SANGAT TU UOLLL.....ketat ler sangat...ape pun akak bangga sebab tona moraless sudi kawan ngan akak ni...walau pun akak ni senduk kan.....Awas!!!!!!



so kalau uolll terjumpe kat mane2 si tona morales ni..sila lah tegur2 dia..mmg peramah orang nyer...jangan salah tegur dah ler sebab mulut tona morales ni mmg cam pukimak skit...a little bit hanjeng.... tapi luaran jer..dalaman dia syurga uolllll..walaupun....

------------------------------------------------------------------------------------------------

lagi satu akak nak tunjuk gambar kawan akak yang tersa dirinya cantek..ter sungkur akak kat cc tengok pic baru dia uoll...pengsan 3 minit akak lihat...cantek nya aku..er terlampau cantek nya ..menggigil akak melihatnya..

dengan gembiranya akak mempersembahkan pondan yang paling jelita di malaysia....dia berbakat, potongan model, jelita walaupun ...

.................MISS VIEDA AREENA TAJUDIN........




dalamnya lurah aku....woman nya aku pakai cucuk sanggul...



ala manjanya aku pakai baju korea..mmmm....walaupun..ado!!!!



Let's SHOPPING Uollss!