ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Thursday, 29 October 2009

Laki orang!

nyah akak nak interview skit nyah...akak nk tanya ni pernah x ko berkandal ngan laki orang?

or kuar makan ngan laki orng...??..akak selalu uolss akak selalu kuar ngan laki orang..kak cam ape kah lagi..kalau bukan laki orang ko jangan lah mimpi nak kuar ngan dia...sebab dia istimewa...akak kuar ngan laki orang sape thah lagi kalau dengan laki mak akak..bapak akak lah tu...hhihihihih

bukan ape...ade sorang mamat ni..dia dah kawen so stok2 laki orang lah kan...muka elok..raut berseri..kulit putih kuning...selalu lah ajak akak kuar minum..makan..borak2..buat aksi ekrobatik dan sebagainya...

akak mmg x kan sms dia sebab malas nak kacau dia..akak akan sms dia kalau dia sms akak je...so ari tu dia sms akak nak jumpe lah nak ajak pi minum..so akak x lah balas..sebab ape uolss akak dintis nak topup credit akak...

so semalam sebelum kuar tengok wayang akak pun balas lah sms dia yang dah 3 hari pending tu...then dia x balas...

then balik tengok wayang semalam kawan2 akak ajak akak pi minum tp akak mengantuk uolsss...so trus balik je...tengah akak pose atas katil hp akak bunyi...akak tengok mamat tu call...akak angkat..blum sempat akak cakap hello akak dengar suara pompuan cakap...

baru akak feeling nak tidur ngan sleeveless ngan shotpant akak tetiba...

"hello ..awak ni sape ha? ...kenape sms suami saya ...kata lama x jumpe lah rindu lah?"..dengan nada keras...

akak terperanjat uolss...apa harus akak buat ini supaya x pecah lobang..trus akak teringat alasan yang pernah sherita aziz buat..so akak tiru jawapan ko yer noks....dan akak berkata

" Majid ada?..saya nak cari majid"...dengan nada lelaki gitew....

pompuan tu menjawab..."majid mana? awak jangan nak belakon ek...awak mesej2 suami saya ajak pi minum lah ..lama x jumpe lah...awak ni gay yer...?" wah berani mati pompuan ni kan tanya soalan macam tu...

(haloooooo..akak pompuan ok)

trus akak jawab " saya dah lama nak cari majid ni..dia pinjam duit saya 5,000 dah dua tahun x bayar...dah tau pinjam kena lah pulang kan...saya kalau jumpa majid saya mmg x cakap banyak..saya pukul dia cukup2..yang awak cakap saya gay ni kenape ..awak nak kena pukul gak ker?...

trus perempuan tu tersenyap..dan berkata " awak ni salah orang ni..suami saya nama azlan..bukan majid"
then akak cakap dengan keras..."ko jangan nak menipu..kalau aku dapat laki ko..bukan dia je aku pukul ko sekali aku hentak..."
opsss ..takut uolssss

dengan nada takut perempuan tu jawab laju2.." maaf en awak salah orang..sorry"..then dia trus letak...

wahhhhh berjaya..akak terselamat....nasib baik x kantoi...anyway thanks sherita for a good idea...so abang azlan kalau i dapat u i x kan pukul u i akan gigit2 je...hihihih

lepas ni kalau nak sms kena berhati2 uolsss..takut kena terjah lagi

ape lahi uolssss..horrreeeeeyyyyyy!!!

Let's SHOPPING Uollss!