ahli geng kongsi senduk

Thursday, 2 January 2014

azam apa?

slamat tahun baru uollsss... 
ape azam baru korang?...

bila tahun baru tu lah orang akan tanya kita kan...
sempena tahun baru ni akak ada zam baru dan nak buat perubahan diri skit...
antaranya : 

Potong rambut pendek ... akak nak buat rambut cam bawah ni leh x.. lama dah rambut akak n..nak fresh look lah... nak bg pendek n senang nak urus...sebelah pendek sangat ..n sebelah panjang..so style skit kan...

mudah nak jaga..kemas... nak p meeting nampak nice.. n x lah drastik sangat kan..

so apa pendapat korang..cantek ke aku rupa cam ni..




lagi satu nak kurus.. dah bezaman kata nak kurus..tapi tetap kekal lembu je aku ni... macam2 benda aku buat..makin lembu ada lah...

akak jumpe satu produk ni...sapa pernah makan or pernah tau pasal Raspberry Ketone sila bg tau akak.. macam best je.. akak perlu turunkan berat badan sebab berat aku dah 80 lebih dah.. sapa berat ngan 4 tong gas yer... tengok diri sendiri je dah nak muntah..apa lagi orang tengok kan...

any suggestion produk lain bg ah tau.. x nak mahal2 ..aku x de duit.. murah2 sudah...kalau beratus tu..nak maintain lagi..gadai tanah nanti... aku dintis... 



 thats all for now.. happy new year again... any suggestion untuk next entry..tlh bg tau..nanti akak tulis..

 

Let's SHOPPING Uollss!