jom click sini

ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Wednesday, 2 March 2011

lalalalala

ya tuhan dah berkurun lama akak x jengah blog ni kan...bukan ape uollss...keje akak x membenarkan akak untuk jengah blog..sibuk gamaknya...

ko mampu ko lebih sibuk dr bini obama..kan....

dalam sibuk2 akak ni banyak cerita akak nak kongsi dengan uollssss...x tau nak cerita yang mane dulu....

ok cam ni...rase nye belom terlambat nak ucap selamat ari jadi kat kawan baik akak yang kechantikan dia mampu memukau seluruh alam...hari jadi dia unik skit..4 tahun sekali...29hb feb..

lain x bukan wanita chantik pujaan ramai...hotmama..

so kalau ikut tarih hari hari jadi sebenar ko adalah ko berumur 7 tahun lebih...bleh...tapi rupa ko makcik2....

slamat ari jadi nyah...semoga ko chantik selalu..gitew...nanti mak hadiahkan ko sebidang tanah dengan siap tebu seladang ok....

so masa hari jadi hotmama tu..dia nak belanja lah akak makan katanya....so deal kul 7 nak gerak....

tetiba bapak akak suruh akak p anta klinik...brani mati ko nak kata "no" kat bapak ko...jam dah kul 6.45 ni... takut lambat lak kan...so pi lah anta..gedebak gedebuk...7 30 baru selesai...so akak rempit lah ke umah hotmama...

tapi uollsss perjalanan akak makn lambat gara2 pemandu wanita yang sengal sengal ubi ni...bawak macam haram....30km sejam..ko mampu?....orang beratur belakang dia ni...so akak potong lah....

seorang pompuan yang cara pemanduan dia sangat hanjing...kerusi punya lah kedepan..seinci lagi muka dia cium stering... kenapa ko x cangkung je atas stering tu...mak datuk gila ke hapa..kerusi kedepan tahap maksima...bawak slow...siap bersms masa drive...

ikutkan hati nak akak langgar je.....so ape lagi akak hon dia lamaaaaaaaaaaaa.....dan dan je terus pecut dr 30 ke 100km...ko mampu..biadap ke tidak betina ni....

lepas tu plak nak keumah hotmama ni kena lak lalu pasar malam...

ade pulak anak beranak berpimpin tangan tengah jalan.. berorang hon hon dia buat bodoh je..sakit nya hati...suka ria je dia jalan x tengok kiri kanan...hon x dengar akak bukak tingkap terus jerit...

"woi tepi lah..ko buta ke hapa.."

dia terus ke tepi..hati akak panas je..akak pun jalan potong dia..
niat dalam hati dapat je lepas 3 hanj ni akak nak maki lagi skali

akak toleh...

akak terkesima....

tarik drawer dashboard...capat tasbih..zikir sambil drive...

takut tiba2 petir sambar akak...trus tiket masuk neraka...

sebab 3 orang tu mmg orang buta uollsss...

matilahhhhh....

lain kali pakai lah baju tulis saya buta... kannnnnnn...


Let's SHOPPING Uollss!