ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Saturday, 31 January 2009

Happy birthday yeop

HAPPY BIRTHDAY TO MY HERO AZRAIEI
LOVE YOU MORE THAN WORDS CAN SAY!

selamat ari jadi sayang...semoga berhubungan kita akan kekal sepanjang mase...senduk akan menjadi seorang isteri yang baik dan solehah lepas ni..senduk tahu abang harus dahulukan nurul JANNAH abang tu....tp senduk kan lebih cantek...

ape pun senduk ucapkan terima kasih pd nurul jannah itew kerana merelakan senduk merampas abang dr dia...thnaks noks...syurga tempat ko nok...ape pun tindakan murni ko tu nok...ko kena ingat yang isteri kedua lebih disayangi..ko kena ingat tu...


sebelum tu ini dia hadiah istimewa senduk buat abang..gambar ni senduk ambik waktu senduk bercuti di kepulauan zulu hujung tahun lepas....abang print lah besar2 untuk tatapan abang ek...


cantek tak bang?

p/s : sebelum perang melanda..dan tiba2 mak kena langgar lori yang di pandu oleh cokelat..mak sujud sembah kat ko choc....mak gurau2 je...larikkkkkkk sambil goyang tetek yang berisi tisu sebeban....

Let's SHOPPING Uollss!