ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Tuesday, 16 September 2008

anak ikan!






itew adalah koleksi anak2 ikan yang akak ade dalam myspace akak..kenape lah xde anak ikan macam ni kat puchong..comelnya sampai buat akak menggigil ni...kadang2 sampai meroyan ler...
anak2 ikan ni di kategori dalam anak ikan emas..sebab comel2..ape lak anak2 ikan longkang pun ade tp akak x nak lah letak sebab takut kena saman lak nanti.......

so persoalannya disini kalau korang di beri peluang untuk bersama dengan anak2 ikan rupa cam ni..dan boleh buat ape sahaja dengan mereka tanpa dosa..kira legal lah..ape yang korang nak buat?...sila beri komen anda...x kisra lah korang dah kawin ker lom ker..jantan ker tino ker?

Let's SHOPPING Uollss!