ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Sunday, 24 January 2010

Jom Makan Satey

ha uolllss cahantek ke tidak......amacam cuti ujung minggu korang?...meriah ke tidak?...ujung minggu akak sedih...seba dintis...
ok ni akak nak sambung citer akak...

kan akak citer jiran akak makan telur biawak kan...semalam biawak yang bertelur tu pulak yang menjadi santapan mereka...

sian akak tengok almarhum itew..sekarang biawak itew dudah menjadi kenangan

akak tengok ngan mata kepala akak sensiri diorang tangkap biawak tu uolss...meninggal ok...biawak tu besar nak mampus...


wah siap bergotong royong tangkap biawak ni...lepas tu melapah biawak bersama2 katanya...

uolss tau biawak tu dia orang uat ape?....


buat satey....

meh lah rasa uol....sedap uollsss..makan ngan kuah satey sekali
wah ramai sedara mara endon tu datang nak menjamu satey biawak katanya..selama ni akak ingat biawak buat kari je..rupanya buat satey pun sodap....

meh rasa uollssss....

waktu diorang bakar satey biawak tu asap di sampai keumah akak baunya...nak termuntah2 akak ngan mak akak..baunya macam satey ayam, daging gak...cuma kita dah tau tu satey biawak..tu yang rase nak pengsan tu...


yang penting siap offer mak akak rasa satey tu...ape lagi menyumpah2 lah mak akak kan...

Tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!

pelik akak kan..biawak pun diorang nak makan...sedey lah uollsss...

Let's SHOPPING Uollss!