ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Saturday, 9 February 2008

Layanan kepada jantan!

ni akak nak citer skit tentang layanan2 jantan yang di berikan oleh fonen-fonen or kawan2 akak...macam2 jenis ade ..kadang akak pun buat gak..tp kalau dah feelin2 tu x sedar sebenarnya buat keje bodo..ahahah

ari ni akak nak bercetia kisah2 nabi..nabi luth..tau x anak2 tau tak?

pertandingan bercerita
ade yang pose layan jantan dalam bilik lame nak mampus ..ala2 pertandingan bercerita gitu..bercetia kisah silam lah ape lah ..berborak lah sakan..berjanji2 lah ...ala2 pertandingan bercerita lah katanya..pastu main nya 2 minit..kelas x..gitew kan...
itew dia seklai kuar siap satu dua dress kan..bagai mane tu..berape lame tu ...kelas ko..jadi batu aku tunggu ko nak pakai bilik

menjahit baju
kalau cam ni plak pondan2 yang pose lame dalam bilik..lama nya macam menjahit satu dress lah..tup tup..tadaaaaaaaaa siap satu dress katanya...ape dia buat lame dalam bilik akak pun x tau...menilik setiap sudut n inci jantan agaknya..kira berape bulu ade, ukur panjang tangan berape, ukur pinggang segala lah...cam tu lah di ibaratnya...

ape ni bau cencalok ni..bukan cencalok ok ni bau minyak wangi jantan tu..ape lah ko ni..gitew kan...

peram cencalok
gitu ni lagi lame..peram jantan dalam bilik lame2..ape dia buat tak tau..sekali bukak bilik ..haaaaaaa..nalaaaaaa bau dia..macam peram cencalur..terkunyit ker ape tu...
ensem nya aku..mesti pondan2 tu rebutkan aku..kacaknya aku


nyorok kawan2 ..bila i cakap boleh kuar baru leh kuar ok...duk diam2..tahan napas nanti jantan tu dengar...


sembunyi
ade pulak pose suruh kawan2 sembunyi bagai nak giler ni..bilik kaca katanya..halau semua kawan2 duk dalam bilik sebab agong nak lalu katanya..x leh nak pose muka kawan2 sikit pun..takut kawan2 celah bedah katanya..eh pondan..kalau ko tu jantan dah suka..ko pakai serban ngan sambil pakai skirt pun jantan suka kat ko..perluker kerna nyorok....

sebab anda pemenang bertauh anda boleh tengok depan2 pentas..kalau bertuah leh siap join lagi konsert i..ok ..ade berani?

tiket RM250
ini pula adalah konsep kawan2 main nak tengok..kira nak tengok dari jarak dekat ler..kiranya macam tengok konsert bayar tiket rm25o lah kan..depan pentas lak tu..cam ner.. leh mapak lah segala kerak n bulu segala....kalau terkunyit merase lah sekali kan..adoooo..ujung2 join konsert katanya...

ok jap agi jantan tu datang..pen kertas semua dah siap ker...markah mesti amik ni ok..pastu citer ni ade tayangan ulangan lak tu...

juri profesional
ini yang akak geram sekali..bila jantan nak datang ..semua pakat duk kat ruang tamu bagi markah kat jantan ...ensem x, tua ker, tinggi berat semua lah..pastu buat ulasan setahun..ujung2 perang dunia kan..bagai mane...kerane konsep juri ni lah ade yang wujudkan konsep bilik kaca tue...awas...
amacam ensem tak jantan i bawak..kaya ok..pakai baju versace lagi..tp ingat..kata kunci disini adalah charity ok..ingat tu

konsep charity ala2 mother taresa
konsep main duk free jer ..cam ner..charity lah tu kan..cam ner kalau comel jer cherity..kalau warok bayar kan..ala semua amal konsep ni...pastu kalau ensem skit pose jadi laki..feeling lebih..tolong lah..x kuase akak...


bang i xde rokok ni..i sekali isap rokok 14 kotak..mesti belanja i rokok tau...

rokok n air
sebab x nak rase cam melacur sangat so suruh jantan beli air ngan rokok kan..x lah dianggp charity sangat kan...so wajibkan jantan beli rokok ngan air...kalau x bawak jagan masuk..gitu kan..

ape pun akak x kisah..dah resam bapok2 cam tu kan..yang penting pandai bawak jantan pandai ler simpan..pastikan barang berharga di jaga..jangan pulak nanti pose manje2 ngan jantan ujung ujung barang kena copet...pastu kemas bilik ok..jangan biar sepah macam sial...

Let's SHOPPING Uollss!