jom click sini

ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Friday, 6 February 2009

produk kecantikan yang adoooo

kalau korang cakap je pasal produk kecantikan malaysia ...mesti akan teringat kat makcik kita si rozita sendayu tinggi tu kan...yang penting semua iklan dan botol sendayu tinggi tu semua ada gambar dia...yang akak tau formula produk dia di buat dan di cipta oleh dia sendiri...

tp produk kecantikan sekarang ni belambak..sejak sendayu tinggi mula buat..dah berjuta2 makcik2 kilang benti kerja buat produk kecantikan sendiri...walhal muka sendiri yang bisa pembelah..ade hati nak cantekkan orang..tp akak respek lah kat rozita ni..dia bangun dr kejatuhan hidup dia selepas ditinggal suami dan sekarang dah jadi jutawan uols...tp yang penting tetap pose ala2 model kat produk sendiri...

lepas tu kuarlah reenas cosmetik ler, saodah beauty lah, leha cacip ler macam2 lagi..lepas tu kalau sorang kuar produk pengetat cipap semua keluarkan gak...mula lah..kacip fatimah ler, kacip saodah lah, kacip fatimah with vodca lah, JD kacip fatimah lah....x inovatip tul...dah semua buat ubat perapat..cuba lah buat ubat pelonggar ker..contohnya kacip fatimah di gantikan dengan longgar fatimah ker?...

mmg cam tu lah produk2 malaysia ni...bila sorang kuar tongkat ali penguat tenaga...tup2 esok semua produk kuar tongkat ali gak....air tongkat ali..roti tongkat ali....ape kata ko buat rokok perisa tongkat ali..kan best...aie krim tongkat ali ker....

korang ingat dia orang pakai ke produk yang diaorang buat ni...akak ade kenal sorang perempuan ni yang buat produk kecantikan sendiri..dulunya dia ni keje motorolla je uolss...pastu dapat VSS benti buat produk kecantikan katanya..yang penting muka dia and anak dia bisa pembelah..bagaimana itew...ape kata ko tukar je produk kecantikan kepada produk pembelah...pasti ramai ambil perhatian...


korang leh ke pose macam akak...save badget uolss...buang duit je akak upah model..baik akak jadi model sendiri...orang kata akak berangan n x cantek..akak pedulik ape uolss..yang penting akak dooo...ko adoo ke?


tup tup kuar produk lepas besalin..gitew..pose ngan anak sendiri..gitew...pasni kalau buat produk sakit perut letak lah muka sendiri..pose ngah cirit ke..pose menyangkung ker...kelas ko


yang penting perempuan kontrevesi ni..siap operate hidung kecikkan sikit..kalau uolss bukak majalah dulu2 hidung dia besar uolss..bukan idung janbu air uolss idung pokok jambu dah..tup tup jadi kecil...sah ko pi kat sempadan thailand ni kan kecikkan skit idung ko...tahniah uoll..ape kata lepas ni ko kecitkan mulut..buat besar mulut ikan sepat je..mesti meletup uolss...


oleh keran semua orang nak kuar produk kecantikan akak pun nak kuarkan jugak...namanya SESENDUK TINGGI..ramuan dr nenek lampir pergunungan kilimanjaro...nanti produk ni dah kuar uolss beli ek..lepas tu kaya lah akak....

Let's SHOPPING Uollss!