ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Friday, 19 November 2010

pesan mak!


malam ni mak akak nak balik kg johor..sepupu akak nak buat kenduri kawen anak dia...muda2 dah gatal bijik nak kawen mak akak ajak akak..x leh mak..senduk keje..lagipun x kan nak naik kancil..nanti mak xde kelas..kannnn gitewww...

so ade sedikit pesanan buat akak...

"ko tu mak xde jagan dedah2 pintu..tingkap semua tutup..plug tv, lampu jagan lupa tutup. malam2 kalau ko kuar tutup semua..kunci elok2..kalau esok benggali karpet (pakistan uollss) datang..ko bagi dia 50 hengget. kata kat dia mak balik kampung..."...

biase lah tu uollsss ayat mak2 nak tinggalkan rumah sebelum balik kampung...sepuluh kali ulang alik kluar masuk tinggal barang....


akak pun ape lagi dah jengket2 kaki nak lompat sebab merdeka kan...aku lah pemaisuri dalam ini rumah....

tetiba ade pesanan lagi....

"mak xde mak x nak ko bawak mane2 lelaki masuk rumah..jangan ajak orang2 lelaki yang x kenal..orang keliling bercakap nanti..x manis"....

trus x jadi lompat..akak garu kepala n trus pandang cermin...

pompuan ke aku ni?

Let's SHOPPING Uollss!