jom click sini

ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Thursday, 26 February 2009

lets naik hantu uolsss

kadang2 korang rase x sesuatu benda yang buat kita senang naik hantu..lagi2 kat jalan raya...satu lagi benda yang buat akak sering nak naik hantu....ini akak tujukan kepada semua yang suka lah nak tukar kereta mereka macam proton ke, perodua ker ..atau ape2 pun menjadi spesis kereta kebal or jet pejuang....kalau ko banyak sangat duit kenape ko x beli je kereta yang mahal...yang hebat..dah tentu2 x yah convert2 jadi lain kan...

ni tidak..kereta kancil berangan nak jadikan mira katanya...kalau ko rase mira cantek ko beli je lah mira bongok..lagi satu kalau ko suka sangat kereta ivo kenape x beli evo je..ni ko beli waja convert jadi evo..hebat ko kan..kalah engineer pengeluar kete..sakit nor ati aku nengok...kenape ko x tukat waja tu jd bas ke..jadi lori ke..baru lah hebat katanya...

amacam kretip x i..i jadikan kete i jamban..tiap kali i berenti semua berebut nak berak dalam kete i...i charge singgit sorang..tahun lepas je...i dapat kutip 500 ribu dengan hasil menjambankan kete i...nak cuba lets lah uolss...

yang paling paling paling paling paling akak sakit ati bila ko saje je nak rendahkan kete ko tu...kenape kereta ko x cukup rendah ke...yang ko pi potong spring kete tu nape..ko nampak hebat ke...hey ko kena ingat ..kat malaysia ni ade berjuta2 bonggol kat jalan raya...pastu kalau ko rendahkan kete ko tentunya ko x lepas nak lalu bonggol tu bengap...kenape ko x rendah kan kete ko seinci dr jalan je...x pun biar cecah jalan...kata nak rendah sangat kan..buat je lah ala2 seret jalan...nak rendah sangat kan...

ko buat lah can ni..beberapa milimeter je dr lantai..amacam puas hati?...

pastu bila dah rendah tu ko menyusahkan kete orang lain yang memandu belakang ko...ter kebil2 ko nak nak bonggol tu..tau pulak ko pelan x nak kasi calar..kalau takut calar kenape ko x tinggikan je kete ko tu sedepa dr jalan..sure bukan bonggol..anak 2 ko pun boleh main lari2 bawak kete ko...malah ko boleh buat kemah bawah kete ko...

naik hantu betul akak..kadang2 kerena kete yang angan rendah seinci dr jalan ni lah buat kita jadi lambat...bunyi mengaum macam jet pejuang..tp bila jumpe bonggol mengalahkan siput ko bergerak kan...


kepada mamat kete wira yang akak jumpe tengah ari td...merasa ko sumpah seranah akak..kenyang makan sumpah seranah aku tengah ari ni...lain kali bang baik ko bawak kete kebal je...tentu2 rendah gila...kalau ko rase lepas ni ko jumpe aku ko nak seranah..silakan...tp pastikan kete ko tu bg tinggi sikit yer...nasib baik baik ko ensem..ko cuma dapat 30 peratus cercaan je dr aku..kalau ko buruk td..mau ko ngan kete2 ko sekali aku bakar...

hey hanjeng cepat lah...aku lambat pi ngaji ni..kang ustaz ensem tu dah balik dh..lembab lahko ni...

nak tau ape akak cakap kat mamat tu...."hey banganggggggggggggggggg!(dengan jeritan sekuat hati) ..muka ko je ensem tp kepala otak ko bangang..ko rendah kan lah lagi kete ko tu bagi cecah lantai..baru puas hati kan"....yang buat akak lebih sakit ati..lepas akak cerca dia leh senyum and lambai2 lak...gerammmmmmmm..naik hantu aku....lepas tu dia gelak2....hanjennnnnnnnnnnnggggggggggggggggggggg!!!!!

bye uolsss..thanks sebab cerca i..i love u...(sambil lambai ala2 miss venezuela)

Let's SHOPPING Uollss!