ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Wednesday, 9 April 2008

Tergolek dog!

awas licin..berhati2!. kalau ingin jatuh sila jatuh dengan penuh gayanya

sakit hati akak pagi ni...akak bangun lah pagi2 ni akak siap2 trus pi keje...dalam perjalanan akak rase haus ni..tekak akak gersang bagaikan ketandusan air..motip pagi2 tekak gersang?...so akak pun singgah lah 7-eleven dekat ngan opis akak tu...pagi2 parking dah penuh area situ..sentap akak..nasib baik kete akak ni jenis yang comel je..so leh lah selit mane2!

go girl..neal it..walk walk walk!


akak pun turun lah..n terus calwalk dengan gayanya ke 7-eleven...sedang akak pose berjalan dengan jayanya itew..akak telah terpeleut jatuh depan 7-eleven itew uoll...terduduk akak cam naomi cambell jatuh gitew....sakitnya tuhan je tau..yang penting ni uoll..satu family dalam kete ketawa sampai satu kawasan lah dengar suara meraka..malunya akak...siap kuar kete ketawa pecah perut siap kuar air mata ngok show terjelepok akak td....malunya akak..yang penting ni siap cakap " dalam hidup akau lom pernah ngok pondan jatuh cam ni!" hanjeng tul kata2 dia....... malu ade , sakit ade, geram ade....siap ade yang lari ni nak ngok akak jatuh ni...geramnya...sebab akak dah malu dan x bertenaga akak biar je..kalau tidak akak hantukkan kepala anak beranak td.oh mak kau terjatuh...ni mase nak jatuh dah....

tahniah....anda telah jatuh ..ready to pose ....

kelakarnya pondan jatuh..hahahah....nasib baik i ade tv satelit..leh ngok live...

yang sialnya tu..orang yang lap lantai tu tulis notis .."awas lantan licin" besar kuku jer ..pastu dia letak kan tepi ..mane akak nampak..malunya akak...bila akak mengesot kedalam 7-eleven tu...akak bukak je pintu pastu ..akak ter gelincir manja lagi terus terhantuk kat pintu laK..SEBAB HIGH HEEL AKAK ITEW TAPAKNYA LICIN..BEDENTUM LAH BUNYINYA..dah pulak pekerja 7-eleven itew ketawa bagai nak gila...sentapnya akak x tau nak cakap...akak trus je jalan perlahan2 ala2 kura2 berlumba ngan arnab tu..akak capai air..bayar n trus cabut...sebelum akak beredar sempat lah jugak akak memberi sepatah dua kata kat pekerja 7-eleven yang lap lantai td..akak akhiri nya dengan AWAS!..geram geram...


awas..gelakkan mak yer..akak mak ayam kat cni tau..awas tu...

6 comments:

Grogal said...

See Please Here

mrssham said...

sian akak...sib baik tak luke

Nur Adreanna Natasya said...

motif tergelincir bagai... mesti time tu kau tengah mengorat budak yang mop lantai tu khannn? Balasan tuhan ni... macam mek... dvd player mek meletop time tgh tgk citer blue mlm tadi. Matilah...

Miss Reezberry said...

TU LAH PASAL...comel sangat..tp dah buat mak jatuh terus jadi x comel...

izal said...

aku tau ko tetap chantek bile jatuh camtu...ko tak maki ke org dlm kete yg gelak kan kau tu nyah?? jahat diorg...

ita.itu said...

KAH..KAH..Kah..gelak beso aku bc..lawak la ko nyah..suka i

Let's SHOPPING Uollss!