ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Wednesday, 18 June 2008

tersirat and tersurat

Kalau pondan tanya: Lawa ker pondan tu?
Makna tersembunyi: Siapa yang paling lawa? I ke, pondan tu? x reti2 ker...

Kalau pondan tanya: You dah makan ke belum?
Makna tersembunyi: Jom pi makan. Lapar ni! x semua bapok jaga badan ok!

Kalau pondan kata: Lawa-lawa la baju kat sini, yek.banyak saiz besar..
Makna tersembunyi: Belikanlah untuk I. belilah dua tiga helai

Kalau pondan kata: Rasa macam nak pening la. pastu sejuk lak
Makna tersembunyi: Tolong picit kepala. x pun belai2 lah i ..pastu ape lagi berzina lah...

Kalau pondan kata: Letihnya hari ni. Mana nak masak, basuh kain-baju lagi...
Makna tersembunyi: Kita makan kat luar jelah. Lepas tu, tolong basuh kain-baju sekali, yek.

Kalau pondan kata: Kita lebih sesuai berkawan saja.
Makna tersembunyi: I tak nak kat you. Tak paham-paham ke?

Kalau pondan kata: I suka berkawan dengan you. You baik, memahami bla bla bla...
Makna tersembunyi: Hish... I rasa macam minat sesangat kat you la... Rasa macam nak jadi awek you je.

Kalau pondan tanya: You pernah tak teringatkan awek you yang dulu?
Makna tersembunyi: Kalau nak gaduh, kau nak kena bantai ker..kalau berani sangat, sebut la nama dia depan aku.

Kalau pondan kata: I sanggup berkorban demi kebahagiaan you.
Makna tersembunyi: Amboi! Aku kena berkorban.Habih, hangpa dua ekoq gak yang seronok.

Kalau pondan kata: I tak kisah kalau memang betul you nak ade awek perempuan betul. Asalkan you berterus-terang dengan I, bersikap jujur dan berlaku adil.
Makna tersembunyi: Sapa kata aku tak kisah? Adil ke tak adil, aku tak kira!
Langkah mayat aku dulu sebelum kau ade perempuan betul ok..

Kalau pondan kata : uni jagan lah dekat2 sangat malu lah orang nampak..
Makna tersembunyi : pi jauh sikit mulut u bau kaki lah, or ketiak u bau pukimak sangat.

Kalau pondan kata : I mane ade cantek, i biase2 je orangnya..
Maksud tersembunyi : kau pujilah aku cantek, cakap lah aku cam perempuan betul..x reti2 ker..

Kalau pondan kata : U nak ajak i kuar ker... i xde kenderaan ler.
Maksud tersembunyi : kau tak retiker nak amik aku..pastu belanja aku makan sekali ok..

Kalau pondan kata : i mane ade breast besar..i biase2 je lah
maksud tersembunyi : kalau ko nak tetek kau mintak kat mak kau...

kadang2 lelaki ni agak bangang sikit nak tau maksud kata2 pondan ni..so beli kamus dewan edisi bapok ek..pastu hafalkan...

5 comments:

ita.itu said...

kah.kah.kah..yg ajak berzina tuh aku gelak nak mampus..hantu ko kan

Anonymous said...

Apalak tetek x besar...makin besar kertas makin besar tetek tu tau!...pastu buat sepah buang merata-rata...ahaks

izal said...

nak isap puting tu kak senduk...plsss

Umi Mia said...

hehehe..ayat2 tersirat dan tersurat...lelaki sensitip kat sinun jer...

qifa said...

klaka la..hehehehh cercaan ??? bia kebetoi....

Let's SHOPPING Uollss!