ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Tuesday, 16 September 2008

anak ikan!






itew adalah koleksi anak2 ikan yang akak ade dalam myspace akak..kenape lah xde anak ikan macam ni kat puchong..comelnya sampai buat akak menggigil ni...kadang2 sampai meroyan ler...
anak2 ikan ni di kategori dalam anak ikan emas..sebab comel2..ape lak anak2 ikan longkang pun ade tp akak x nak lah letak sebab takut kena saman lak nanti.......

so persoalannya disini kalau korang di beri peluang untuk bersama dengan anak2 ikan rupa cam ni..dan boleh buat ape sahaja dengan mereka tanpa dosa..kira legal lah..ape yang korang nak buat?...sila beri komen anda...x kisra lah korang dah kawin ker lom ker..jantan ker tino ker?

13 comments:

Umi Mia said...

apa aku nak buat???!!!

aku goreng pun sodap nih.......nak buat camner mmg kalau nampak org chumel2 samada rasa nak gigit atau nak makan...tu sbb lah badan naik camni..asyik fikir nak makan jer....kesian kan......

IBU KUMBANG said...

aku akan tayangkan anak ikan yang chumelll itu didepan kak senduk, kak bed dan kak kem... sambil tu aku buat aksi2 melampau bagi korang hati panasssssssss! hahaha

:: AYU AYUMiE :: said...

kalu akak pulak...
aper lagiiii...sebelum dorang terkam akak...akak terkam dia dulu... hahahaha!

*tp masalahnya nyah, dorang rela ke diterkam akak? sbb akak ni tak lawooo...mesti dorang tak teruja pon...gitewwwww!

NieZearm said...

klau aku confirm la diorang kena basuh moto aku n polish sampai kilat. lepas tu kereta pulak.. lepas tu cuci longkang.. kemaskan pokok bunga... etc..etc...etc...

Miss Reezberry said...

mi mia - wah ko umi..nafsu harimau nampaknya...tp akak ngok ko x lah harimau sangat...mmmm diam2 ubi gajah ni...

ibu kumbang - aksi panas katanya...tahniah..cepat belajar adik2 akak ni

ayu ayumie - diorang x kisah..walaupun muka ko cam taya basikal pun mereka ni rela di terkam..sape kata ko x cantek..cantek ape...ira ok lah..kalau akak tengok muka ko masih leh senyum lagi..kalau akak ngok muka ko terus pengsan..maknenya ko kena kumpul duit oprate muka...

niezam - yer yer suruh basuh motoh..ujung2 ko pakai baju kurung bini ko pastu pose2 woman..kannnnn!!!

arep said...

kalau iols.. jadikan diaorang sebagai pekerja. tambah sumber pendapatan iols..

mrasa jadi pekerja apa tatau...

izal said...

kalau aku dpt anak ikan cam gini, aku dulu kan utk ko kak senduk...

aku bagik ko baham dulu...aku yakin ko mmg dah lama kempunan nak cikloy anak iksss kannnnn....

Anonymous said...

Xnak la...X caya yg cute2 mcm ni, selalunya ALA-ALA GITU-GITU, baik cari jantan asli...biar muka mcm pecah rumah heh heh heh

Cakap Kosong said...

kalau aku dpt anak ikan tu, aku sedekah jer kat ko kak senduk.aku takut kau kempunan lagi macam ko kempunan cucur udang aritu.

Izzu Izzuri said...

Klau laki akk da pkai baju kurung akk.. Akk pkailah kain pelekat dia.. Akk pose jantanz kt sitew..

mrssham said...

x tau nak wat pe..tp nak bawak diorg jalan2 kat mall or bercuti.. jdikan diorg ala2 bodyguard gitu.. n then tempekkan dalam blog.. tuk tatapan kak reez

yatt said...

hahahaha..kawal nafsu nok ooiii bulan pose ni..kahkahkah

veeda_areena said...

kak sendokkk menawa n sooooooooo USA (ng) bole lah kumpul babyfish ramai2.....

Let's SHOPPING Uollss!