ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Thursday, 6 November 2008

cantek ke tidak ?

sedang akak tengah sibuk2 ...si cokelat tag akak lak..katanya muka tanpa mekap

tanpa edit dan sebagainya...habis lah akak..cam ner ni..itew lah sumber2 kecantikan akak selama ini..tuhan tolong lah.. macam mane ni....

habis lah semua peminat akak lari

pas ni..tp ape nak malu kan..mmg wajah akak cam tu...so korang nak minat korang leh minat..x nak sudah....ade aku kesah


tag ni menyuroh kak bed berbuat perkara2 seperti dibawah.........

1) Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right now.
2) Don't change your clothes, don't fix your hair...just take a picture.
3) Post that picture with NO editing.
4) Post these instruction with your picture.

5) Tag 10 people to do this

amacam x puas hati ker..mau gaduh ker?

ko kata aku x cantek..so what the fuck....

akak ni mmg nampak cantek sentiase kan..tp ingat dalam kecantikan itew tersembunyi kejantanan akak yang korang x nampak...kalau akak yang jantan inew leh jadi cantek..korang yang dah mmg perempuan betul kalau x reti nak melawa...ko leh baik pi doa kat tuhan supaya tukar kan korang jadi pokok ke binatang ker...so kalau yang ade laki or bf tu meh ramai2 kumpulkan sedekah je kat akak ngan kak bed...ape pun kecantikan itew adalah subjective...

20 comments:

ita.itu said...

kah.kah.kah..ko mulut mmg laser ek kak..bab pokok tuh aku x tahan..ko x makeup mcm lelaki ek..hehe..jgn marah kak..i lap u

Cakap Kosong said...

ko memang jelita kak senduk.......natural beuty katenyer!

Miss Reezberry said...

ita - amacam terpikat ker?

cakap kosong - lain je bunyi tu..hanjeng kan akak lah tu

cokolat said...

wey.. aku tak sangka ko ada otot2 yang mantap gituuuu!!!! dan juga sekeping jari hantu yang sgt2 runcing!!!!
tahniah nok... tahniah!!!

Hafez Zahruddin said...

Eh, abang senduk. Gagah la. Tampan. Hehehe.
Lariiiikkkkkkk~!!!

AzFaRuL said...

akak laki? br tau..

;>>

veeda_areena said...

nok mak taste ngan ko... jommm onss... kak bed rela jadik bottom...... y nott.... lepas tu kak bed apom ko...... ok?

tigrismalaya said...

kalo ko jantan tulen harus jadi pojaan ramai wanita2...phewittt

@k@kPOKPEK said...

@pp jeles.. x mekap pun, masih jelitawan..

hOtMaMa said...

awas... mak ada gambar kak senduk dlm versi jantan sebenar...hihihi..!

Mrs Maznan said...

hahahaha..kelakar ko kat statment jadi pokok tu!

cokolat said...

nok.. nak tambah ni.... aksi ko tu mmg mcm tengah siap sedia utk di'apom!' ngahngahngah!

mrssham said...

sib baik akak tak tembak org.. kalo tak..harusla org lain or nana kene buat tag yang sama ..

izal said...

kalau zaman2 irc dulu mesti ko guna nick nyah_top_nak_batang...

kahkahkah

arep said...

owh abang sendok,.

ADEX KAWANBOXX said...

lawa..memang lawa...adex salute la...hukhukhuk

MaszLaVista said...

nok, mak hayam sgt suke pic pertama itew..argh! mak hayam tersangat taste dengan otot2 lengan itew!

~mista [s.h.a.n.d.y.e]~ said...

pesal tanak buat kuku? baru vass... hehe...

akak cantek la... cume orang je tak prasan... kann???

nurul said...

saya baru jumpa blog ni..lambat komen..huhu.. kalu rambut pendek, dah macam lelaki tau.. semoga jd lelaki yg sebenar..amin..saya ikhlas ni..

eddyedwin said...

suka gambar dua tu...kelasss...hahahhaa

Let's SHOPPING Uollss!