ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Wednesday, 4 February 2009

Indon penjual nasi lemak

pagi tadi akak dah bangun awal..tak tau nape kul 6.30 dah terjaga..cuba tido balik x dapat lak...then bangun mandi terus lah..then mak akak suruh lah akak pi beli sarapan nasi lemak ...ape lagi dengan cergas akak pun merempit naik moto adik akak cari kedai nasi lemak..the ade lah satu kedai warung tepi jalan jual.....selalunya akak pi beli nasi lemak kat kedai mak shima...nasi lemak dia mmg mabeles..tp tutup lak ari ni...so kena cari kedai lain...

so sebab dah bangun pagi..dah sembahyang suboh akak pun pose lah ala2 ustazah nik ramelah le..pose suci dan murni di pagi hari katanya

sampai je kedai tu akak ngok lauk2 dia mmg banyak ..macam menarik..yang jual tu orang indonesia..lantak lah..janji sedap..bila akak sampai dia senyum2 dah.....

akak indon : nasi lemak dik
akak : yer kak..bungkuskan nasi lemak 4 yer...

akak indon : nak biasa atau tambah lauk dik...
akak : semua letak lauk paru cuma satu lagi..mmmmm..letak sotong..

indon tu menjawab : sotong..hahahahah (sambil gelak sambil tutup mulut)...wah adik itu kan sedara kamu..enggak boleh di makan lor...

tetiba akak blur..then baru terlintas ...ooo sotong kan sering di samakan dengan pondan..so tu dia kata sedara akak tu..hajeng punya indon...

akak : yer sotong...( sambil bersedia mencerca kalau dia cuba membuat sesuatu lagi)
akak indon : kalau di indon..di panggil banci atau bencong..ahahahaha.....


yer aku bencong...lagi?....motip dia ulang2 lagi..babi betul perempuan ni..elok akak tengah mood baik ni saje je nak naikkan darah...

ade yang kena tarik rambut and gaduh guling2 ni kang....
ade lak yang aku mandikan dengan sambal ni kang...


akak : lagi kak?...ape lagi cakap le.....
akak indon : adik ini kerjanya apa ya..enggak kerja ke ari ini...
akak : kerja kak..saya ini kerja IMIGRESEN tukang tangkap pendatang yang enggak ada permit..kamu ada permit tak?..awak jagan banyak cakap yer..saya robohkan kedai ni nak...


terus indon tu terbeliak..and terus senyap...tau ko takut bila aku cakap akak imegresen...awas ko...terus tersipu2 takut....xde permit lah tu..hanjeng...bila akak tanya berapa ringgit terus dia kata 4 ringgit je..wah terus dapat diskaun katanya..bedal je...takut lah tu...bila sampai rumah mak akak tanya akak mane akak beli nasi lemak tu...akak cakap beli kat kedai nasi lemak indon tepi jalan tu...then mak akak berkata

mak akak : ko beli kat situ?...kedai tu tunggu ari je orang nak robohkan..mulut indon tu boleh tahan tau tak...x sedar diri betul..ade ke ari tu cia cakap mulut cik noriah macam pantat lembu..cam ni lah ayat dia tanya mak " akak duduk depan rumah kak noriah yang mulutnya macam pantat lembu itew ya?"..bila mak cakap kat cik noriah..ape lagi cik noriah mengamuk le...
akak: gitew.....



ko kata aku ape?..pantat lembu!!!!..awas ko..ko x kenal aku lagi sape..aku lah ketua gangster wanita kampung ni tau...

# : cik noriah adalah bekas isteri ketua kampung yang bermulut #@*&% dan lontaran vokal yang amat ditakuti masyarakat kampung...and jiran akak...

25 comments:

along said...

memang elok zassssss jer si indon tu kak senduk.......

rosesrosz said...

..akak, tumpang lalu..
wah. mcmtu skali mulut indon tu. tampar je lelaju smpi herot
:)

KV said...

nanti keai dia di robohkan harus pi snap gegambor nok.

AlexAlabasta said...

Konon ramah makcik indon tu ye?

popo said...

spatutnya akak dush si hindon lancang tue... suka suki die jer nak kata mcm tue... kalau meniaga buat cara meniaga lah... tuuuttt punya hindon....

nanonano said...

sedap mulot jek die eh kak..
die xkena lg dgn halilintar dr mulot akak tuh..
tp bru sembur sket da bg diskaun,
hihihi :p

Anonymous said...

tak sedor diri nyer hendon..siap dia aku upah kelin p rogoi..ahahaha jgn carik pasal noks!

arep said...

nasik lemak dia sedap tak?? kalau sedap .. merasalah pose2 imigresen lagi . kaut segala lauk pauk dapat murs murs

rantong said...

Ini baru betul diari hidup. Siap dengan imej sekadar hiasan lagi.
View Profile: Rantong

jengae said...

hanjeng sungguh makcik nasik lemak tu..nasib baik akak senduk genius sampai dapat diskaun!! Respek lah kak senduk!! btw saya first time reader...tp still tak habes2 khatam setelah 3 hari mentelaah blog akak..motif??!!

tigrismalaya said...

ko neh...macam2 watak bole jadi...syabas syabas...eh eh...bole tahan mulot kak indon tu yer??

Cyberwira said...

ko sumbat je nasi lemak kat mulut kakak indon tu. hehehe.

peej said...

gile puaka mulut die tu..
tp pelik kan ramai org sekarang yg mulut makin cilakak..cakap x pikir..

hOtMaMa said...

sesuwaii sngt indon tu cerca ko kan.. amik ko... mrasa!

★☆inchek [s.h.a.n.d.y.e] ★☆ said...

debik jewr pendatang haram begittew uols...

klu aku pun dengan tanpa usul periksa akan bantai dgn hanbang i uols... kosser mlayan org vunguks camtue...

HAIZAT said...
This comment has been removed by a blog administrator.
IdzaRis said...

ya ampun pegawai imigresen...
patut2 nasik lemak tu,indon tu bg free ajer!!

||| PöJìé PööH ||| said...

hahaha..
lawak la story Kak Senduk nih..
pengubat duka dan lara tau!

tu lah ske² ati pggil Kak Senduk nih sotong, banci..?
hey, Kak Senduk pompuan kan..?
idup Kak Senduk!

sHwEeT ByAtcH said...

wahhh mulut dia..

xpadan dgn pendatang... sodar kediri la

Amour Rizan said...

hah! pe lagi nyah! tp jgn robohkan! halau je, pastu ko lak pose kt situ jual nasi lemak. tk pun jual lemak bdn ko tu nyah.. kata nk kurusssss.. ngeh3

rizz said...

adoilah mmg xtahn gelak taw bce blog kak sendok ni wakakkakak kuang ajo indonn

gatalgelenya said...

lawak giler babesss....

Maya Qistina said...

akak kenal kew ustazah nik ramlah tue kak??entah2 kite 1 skolah kots dulu...die tue ustazah sy time skolah kt kuantan dulu kak....

cupin said...

nokkkk
ustazah nik ramelah tu ustazah makkk!!!!!
mane dpt gamba tu nokkk???

Anonymous said...

puki mak engkau sumer malingsial...

Let's SHOPPING Uollss!