ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Friday, 5 June 2009

soalan maut

lidah ku kelu dan minda ku membeku..semangat ku hilang entah ke mana....
gitewww..trus akak feeling stacy di malam hari ini...yer stacy katanya walhal muka lebih mirip aida agil kan...

bukan ape..kita mesti akan terkelu bila orang yang rapat ngan kita tanya kita soalan yang sukar untuk di jawab...lagi soalan anak2 buah uolss...contohnya soalan seperti ni...

"uda kenape dalam bilik uda ada mekap?...kalau lelaki pakai mekap mama cakap orang tu pondan..uda pondan ker?"

trus pandang versi harimau kat mama dia...."kau kenape"....



libas rambut trus berambus..takut2 lak kang permaisuri agong kat dapur tu yang tolong jawab nanti....

sebelum melangkah kuar tetiba sempat juga akak terdengar ulasan permaisuri agong menjawab dari jauh..sayup2 je bunyi dia...


"tu lah dia..trus je kuar...x nak dengar aku bagi jawapan ker?...."

ape lagi..lari uolsssss sambil goyang tetek.....and libas2 rambut.... run for your lifeeeee!!!!!

19 comments:

Rich said...

yezza! soalan laha dari anak buah...

AzAz said...

soalan maut ada byk... satu lagi, bila nak kawen? dah tau kita giniew nak tanya gak

AzLaN MoHaMeD said...

adoi... soalan laserrrrrrrrrrr!! haha.. sbr jer lah Kak.. :)

rizz said...

hahah sabo jela yerr k senduk kuww:p

John Iverson said...

Klu masuk eco challenge, kategori mens ke women?
hehe sori...

.:iss:. said...

larikkkkkk uolsss...

budak2, apa dier tau...dah besa nanti merasa la nak drag jugek..

inspirasi dari makcik senduk katanyaa

arep said...

lenkali stay la kejap. ai nak dengar jugak apa jawapan permaisuri kat dapur tu.. sure lagi lawak...

CaBaiKeRinG said...

alaa..senduk...

ngko cakap la.. arnod susahnak eja pun belakon kena mekap.. apa salah ngko mekap...

wakakakak

cabaikering

afifisa said...

permaisuri agong tu akak kepada kak senduk ke?

onitsuka said...

karate jer leher dia...

mummYaeesh said...

uols jawab la uols ni artis..kan ke sume artis tk kira jantan betina di makeup kekdahnye!woohoou

nydzampix said...

kak senduk tetap maintain ayu walaupun soalan maut...tu lah dia siti sendukliza

* p l i n k ! said...

Ko cakap je kat anak buah tu kau jaul mekap. Senang...

hanis said...

kesian ko...

faizul darius said...

soalan diskriminasi betul.

Anonymous said...

uihhh.. dh x tapis2 dh! tp bdk2 mmg ape tau ye x??

Rantong said...

Salam ziarah. Such a great blog.

View Profile: Rantong™

hOtMaMa said...

habis tew... dah mulut ko pun mmg sah2 puaka... harus la menurun ke anak buah!

nok, anak mak yg umur 4 thn tu pun pandai cakap ko pondan.. nak kata apa...mak tak ajar occayyy!!~RUN!!~

~Eila @ Along~ said...

huhuhu...pondan ke?? ade aku kisah??? jawable gitu kak sendukkk oii..

Let's SHOPPING Uollss!