ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Tuesday, 9 June 2009

bila bapok naik hantu!

oi naik hantu..naik hantu uolssss....betul2 naik hantu ni uolssss....cuti2 sekolah ni ade lak sekolah buat kelas tambahan kan....so anak buah akak pi lah...so tengahari akak pi lah jemput jap...lunch our katanya...

lepas tu depan sekolah anak buah akak tu ade lah sorang akak ni bukak meja jual air n makanan..anak buah akak sibuk nak beli..so akak pi lah temankan..almaklum lah mak cik yang baik katanya....walaupun semua kanak kat situ sibuk kompangkan akak...pondan!..pondan!

hey kawan2 mari kita kompang beramai2..pondan! pondan! pondan!

nasib baik akak ni wanita yang penyabar..kalau x mau nya aku humban budak2 tu dalam longkang...mane lah korang belajar jerit kuat2 pondan! pondan! ni..sah korang ni anjing2 kecil kan...

sakit tul hati akak...pastu kat kedai jual air tu terus darah akak naik serta merta...korang pernah tak tengok orang jual air kosong macam jual air tebu?...

kanak2 kat situ sibuk pi beli...." acikkkkkk...air kosong satu"....ade lah satu cedok je letak dalam plastic 20sen hrga nya...agak2 lah nak jual air kosong depan sekolah cam jual air bungkus kak oi...kalau aku jual macam tu kat anak ko ..agak2 ko naik hantu takkk...berebut2 budak2 tu beli air kosong..bukan sebab sedap sebab murah 20sen...

ape lagi akak pandang tajam lah kat akak jual air tu...sambil kata " akak ni jual air kosong cam ni kat budak2"...akak tu terkebil2 nak jawab soalan manja dr akak....

besar ni uolss...baik akak makan keropok lekor yang dalam sarung tu lagi puas...gitew...pitam..

pastu leh pulak jual nugget dah sejuk seketul 50sen..dah lah nampak pun dah tau ko goreng entah malam tadi ker.....hangin tul akak pastu keropok lekor dia potong2 sebesar separuh ibu jari tangan korang dengan harga 20 satu..x ker hanjeng tu...agak2 lah ko nak jual ngan budak2 ni...menipu tul...

hey betina...nak je aku ketuk kepala ko ngan botol ni..awas lo...

trus akak cakap kat pompuan tu...." akak ni kalau nak jual ngan budak2 ni agak2 lah x kan nak cekik darah macam ni kak..x kaya pun kak..sian saya tengok budak2 ni"...dia tergagap2 nak jawab...trus buat muka selengga...

sentap akak..ko ngan kanak2 leh lah ko tipu kan..kalau mak bapak diorang tau anak dia beli cam ni kat ko ..mau x sampai 2 minit ade yang humban ko kat tengah jalan biar di lenyek dik lori pasir...

ape lagi akak libas rambut..trus tarik anak buah akak beli air n jambu ..walaupun akak anti ngan penjual jambu ni...sebab ape...jambu besar kuman jual 2 ketul rm1 pastu ...air jambu tu lak sebiji jambu ko blender pastu ko campur ngan sebaldi air...cam ne rasanya.... yang penting anak buah akak minum macam air jambu tu lah air paling sedap didunia...

adoiiiiii tolong lah!!!!!!


18 comments:

cj7 said...

kalo anak aku ejek orang pondan pondan,aku tampo mulut dia

afifisa said...

ni salah satu thread yg bagus
mengetengahkn isu kepenggunaan
well done!

arep said...

apa lagi nok.. repot pada KPDNHEP or Persatuan Pengguna [cap] or PIBG..

go gurl

MaszLaVista said...

nyah, kt tmpt mak plk kan, jambu yg dipotong dua tu dipotong lg 4 slice..lalu dijual dengan kadar sekeping 50 sen katanya, sentap x ko nyah???

i'm shin... i'm inesen said...

apa kata akak senduk selalu wat pemantauan kedai akak gerai tu... kot kot ada perubahan.. kot kot tetiba dia suh anak bujang dia plak yg jaga gerai.. hah... pastu ada lak yg tergagap gagap nak oder air kosong 5 pestik!

kannnnnnnn!

Hidup kak sendukkkkkkkk!

shakerh said...

hahahhahaa. pagi pagi baca macam nak pecah perut.

best best!

b-boy said...

x dapek nak nolong kak senduk oii... jom humban ramai2 makcheq ittew... hunggaaaa..hik3

~Eila @ Along~ said...

kak senduk..mmg tgk skang ni ramai peniaga kat luar sekolah...yg meniaga ikhlas tu okeyla..yg jenis cr untung gini la yg tak elok..kaya nyer tak jugak ye..

suezensuzanna said...

isk isk.......boikot makcik ituuu

Tengku Anggerik said...

addoii..sakitnya hati aku bila baca..kesian kt budak2 tu yer.. kalau aku mak bapak derang ..sure aku gi bakar jer kedai gitu.. buat dosa... naik hantu jugak kau ni bila baca..kesian kt mereka yg kecik2 tu .. panas lepas schol...gi beli air kosong .. cittt... mintak2 lah penjual tu bankrupt kedai terbakar atau kedai dia kena langgar lori sampah.. huhh!...fart!

rizz said...

kah3 hajar sunggoh dak2 kecik tu.humban je k senduk oi.n then mmg cejik darh btoll la yg jual tu

JKDSS said...

Sentap!..Barang2 i beli tak sampai seratus henggit tai jual RM5,000. Mcm mana tu Kak Senduk?

JK Dari Setiap Sudut

neezareef said...

siannye bebudak x guna punye penjual

||| PöJìé PööH ||| said...

aiyooo!
hanjeng sungguh!

sweethOneY said...

cekik darah sungguh
yang budak2 pun layan je la

Anonymous said...

budak budak x reti pk lg sbb itew die beli. yg makcik tu dh tua tua tp x reti bezakan baik buruk plak. sbb itew die buat perangai cam tahi itew.

x baik sungguh. sian la budak2. tp budak2 skang kaya kemain kan. daripade beli air kosong 20sen baik beli aiskrem malaysia 20sen itew. ke zaman skarang aiskrim malaysia tu dh mahal jugak?

* p l i n k ! said...

Nanti I nak juak air batu kosong la pulak. Seketol 20sen. Mesti untung cepat. Tak pun I kutip batu batu kecik, pastu spray kaler kaler, lukis mata sket, pastu jual...

Sampai hati aniaya budak budak tu.. Sian diorang.

NenekPenne said...

kat KL ni rata2 orang jual menipu dan nak untung lebih.....

lagi satu kalau beli cucur badak, intinya...ya rabbi, hampas kelapa

Let's SHOPPING Uollss!