ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Wednesday, 22 July 2009

kenape akak di reject?

hye uolls...sorry lah akak lambat update blog akak..busy uollss tahap maksima ni...keje lagi..kehidupan akak yang artis ni lagiii...sampaikan nak makan minum pun x sempat uolss...

ni akak nak citer sikit ni... akak sedih tau..rasa kecik hati sangat...kenape orang sanggup buat akak macam ni...hina sangat ke akak ni...

tiap2 hari akak menagis merenung nasib akak ni..akak dah cuba berkali2 tapi tetap xberjaya...uolss akak nak tak berjaya...akak nak tanya korang semua salah ke kita mencuba sesuatu yang sering kita impikan..akak kecewa setiap kali akak mencuba..

tak layak ke akak berada disisi mereka uolss...akak ni tak layak ke di sanjungi..di idola kan...walaupun akak ni insan istemewa...tapi akak ni ade perasaan dan maruah...akak kecewa uolss

akak menagis sampai mata akak bengkak bengkak

akak bermuram sepanjang hari

berkali2 akak mencuba untuk memasuki pertandingan miss universe malaysia ..bersama pompuan2 betul n tulen..tapi akak kena reject..kenape uolss akak ni x layak ke..buruk sangat ke akak ni?kenape ek?.. akak pelik ni uolss

kenape ek?

16 comments:

mrs jukogyu said...

hmmm...kak sendok masok pertandingan lain la..nyanyi kea..;)
xpon pertandingan makan durian..;p

Anonymous said...

kak senduk ...saye raselah...pertandingan duduk bersimpuh pong ok gak...

Maikel said...

masok pertandingan pungkok kembang la kak senduk..

rizz said...

hehehhe cmtu ye kaedahnya wakkakaka try la lg!

KnE said...

kak senduk...borang pertandingan dkt petronas banyak..tryler yang lain ok..wish u all d best of luck ;)

Wolfis Black said...

mungkin ada hikmah di hujung jalan..chill !!

||| PöJìé PööH ||| said...

Kak Senduk..
ko pilih mana 1 utk aku baling kat muka kamu..
mau lesung batu di tgn kananku ker..
mau taik lembu di tgn kiriku??
cepatin pilih..
feeling tau ada puks skeping..
**larekkkk!!

Hezesuze said...

kak senduk!
mmg sengal ler...hehehe

apakata kak senduk joint tonement boling weols nnti

4sure xkene reject punya.....hehehe

Arie said...

kikikiki... kenapa akak tak leh ikut pertandingan miss universe malaysia..? karena akak sudah pun jadi miss. missterius..!!
nape kak senduk tak ikut pertandingan bola MU vs Malaysia tu ari..? kan..?

afifisa said...

aka ni memang sengaja nak dicerca kan? apa la akak ni

PakCheek said...

Kalau x dapat Miss Universe masuk Mr Universe pun jadila kak senduk oiii

atty's said...

alor senduk..ko masuk oim..je le tak pun AF..

KUNTUM SERI MEGA (KSM) said...

masuk je senduk semangkuk

italembut said...

sabar ek senduk..sronok bace blog ni..lawak giler...

DD said...

kak senduk DD nak tumpang bertanya apakah myspace ini milik kak senduk sebab gambarnya mirip bangat wajah kak senduk kesayangan DD. Bersama ini disertakan sekali linknya
http://www.myspace.com/294538435
tapi namanya ZANA.. apakah akak senduk menyamar?

Kak Senduk said...

Senduk - DD : wahai dd ku sayang..itew adalah gambar akak yang telah dicuri oleh hanjeng2 liar yang mengaku wajah memukai itew wajah mereka...

muka senduk macam akak ni pun ade orang nak black mail..hanjeng tau..

akak punya myaspace adalah www.myspace.com/reezberry

harap maklum

Let's SHOPPING Uollss!