ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Thursday, 20 August 2009

kaedahnya pecah lobang

hye uollsss...ape kabar?..sihat?..agak2 uolss dah sedia nak sambut bulan mulia?....

tadi mase balik keje..akak lepak2 ngan anak buah akak kat umah....then ade lah iklan nak puase..then anak buah akak pun sibuk lah tanya akak pasal puase...

then dengan gaya ustazah akak pun menjawab ...." dengar sini uda nak cakap..sabtu ni kita kena puase tau..abang and kakak kena puase tau..kalau x puase bedosa tuhan marah"...

anak buah akak bertanya.."nape kena puase...nanti abang lapar cam manew...?"

akak menjawab dengan panjang lebarnya..."kita kena puase sebab kena memperingati orang2 kat tempat lain yang lapar..kalau abang nak tau bulan ramadhan setan kena ikat...jadi bila xde setan kita senang nak buat ibadah..kalau abang xpuase nanti masuk neraka tau..abang nak masuk neraka tak?

then anak buah akak geleng kepala....tetiba..biase lah cerita2 akak kan banyak tiba2....ha tiba2 ade ustazah lain sambung ceramah pulak...

"dengar tu abang..abang dengan kakak kena puse tau..adik pun kena puase...kalau x puase mak wan x nak bagi duit raya..lagi satu kalau x puase nanti masuk neraka cam uda nak ker?"..

trus mak akak bukak table..masang mic terus bersyarah..trus pose ustazah katanya
"yer mmg setan kena ikat bulan puase ni..tapi mak wan nak ikat uda ko dulu..eleh macam lah aku x tau..engkau tu bila siang2 tu kuar lepak2 rumah kawan ko tu..ape lagi masak lah..x puase..ko x payah tipu lah..lepas tu bila balik nak buka bau minyak wangi kemain kuat lagi..konon2 nak hilang bau rokok lah tu...ko jangan lah nak tipu...balik buat2 letih..tektik tu x laku dah"....


alamak pecah lobang ler uolsss....opsss..so tahun ni akak kena cari tektik lain ler uolss....hihihihi...

so jagan lah buat benda2 terlarang sempena ramadhan yer..so kak bed lepas ni akak lepak umah ko..kita tadarus ek...ko jangan ajak mak makan lak bedah....


...so sempena bulan ramadhan ni akak akan tulis blog berbentuk ilmiah dan muslimah ok...tungguuuu yer..amin

17 comments:

Mimy Hamid said...

kan dah pecah lobang kak senduk...kak senduk selamat berpose

prettybeefy said...

Hi Kak Senduk,

Selamat berpuasa dan selamat nyambut bulan ramadan..

VersedAnggerik said...

muahahaha....

ngko mmg kelakar!

Eri-chan said...

selamat berpuasa penuh la kak senduk..tadarus dan terawih teruskan...jgm skip2..alhamdulillah

danielle said...

Selamat berpuase kak senduk..ajak kak bed g terawih skali keyh...harusla bertudong bagai..hehehe

~x0x0x0~

MoN said...

hahah ...mak ko mmg ade sense of humor la senduk oiii... jgn tak pose ye senduk,ko bukan berdarah pun..vagina ko palsu ye...haha

AzAz said...

aha ha ha ha... musti ada tektik bru tu... pas isap rokok, kunyah le chew gum... ilang le bau rokok, alah bau2 mint tuh ckp le ko gi berus gigi... takkan nak makan dgn taik gigi sekali kot... boleyy...?

apa pun selamat berposa ( kalau posa ler )
larikkk....!

Farrah Ridzwan said...

Kak Senduk, sumpah lawak! hahaha mak akak dulu agak2 nya dalam buku biodata dia isi cita2 nak jadi ustazah kot. haha

anyway, selamat berpuasa kak :D

jgn bakar moncong nanti kantoi

AzLaNDofGoSSiP!Nk said...

hahahahah.. FUNNY!! btw, salam Ramadhan uols! :)

momguess said...

hahahah
aku gelak sambil guling2 nie
dgr syarahan ustazah tuuu
salam ramadhan dari aku
KHAS utk ko KAK SENDUKkkkkk

Hezesuze said...

so maknenye btol la kak senduk x puse bberapa tahon ni....wakakakakakaka

insap la wahai umat...kekekekeke

muah2 said...

alaaa kak senduk....thn ni puasa laa kak senduk..plss..plss....

afifisa said...

blog berbentuk muslimah?!
ekekekeek... apala kak senduk ni

Anonymous said...

Keji la ko senduk if tak poser...

Anonymous said...

jangan la kite menghanj kan diri dgn tidak bpuasa...hormatlah bulan ramadhan....gittew...samat bposa sume~~~

@tidh@ti said...

salam kak senduk.... sy ni dpt blog akak dr kawan sy..
kak.. klu ustazah queen 2 dah bsyarah tpaksa la akak hadap kan.. hihiii... klu x hadap kang kecik ati plak dia..

Aziesham74 said...

salam senduk..mek ucap kan selamat menyambut hari lebaran yew...
semoga ceria lah di hari raya ini...mek selalu baca blog uolz niii..i likeeeee....heheheh...bagi lerr petua kat mek ni haaa mcm mana nak berceloteh byk mcm uolz ni...mek nak buat uolz ni idola mek lah.....member mek tu yg qistina tu pun pandai sgt berceloteh dlm blog nya...,,ok senduk....maaf zahir dan batik dari mek (shamzie)

Let's SHOPPING Uollss!