ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Thursday, 29 October 2009

Laki orang!

nyah akak nak interview skit nyah...akak nk tanya ni pernah x ko berkandal ngan laki orang?

or kuar makan ngan laki orng...??..akak selalu uolss akak selalu kuar ngan laki orang..kak cam ape kah lagi..kalau bukan laki orang ko jangan lah mimpi nak kuar ngan dia...sebab dia istimewa...akak kuar ngan laki orang sape thah lagi kalau dengan laki mak akak..bapak akak lah tu...hhihihihih

bukan ape...ade sorang mamat ni..dia dah kawen so stok2 laki orang lah kan...muka elok..raut berseri..kulit putih kuning...selalu lah ajak akak kuar minum..makan..borak2..buat aksi ekrobatik dan sebagainya...

akak mmg x kan sms dia sebab malas nak kacau dia..akak akan sms dia kalau dia sms akak je...so ari tu dia sms akak nak jumpe lah nak ajak pi minum..so akak x lah balas..sebab ape uolss akak dintis nak topup credit akak...

so semalam sebelum kuar tengok wayang akak pun balas lah sms dia yang dah 3 hari pending tu...then dia x balas...

then balik tengok wayang semalam kawan2 akak ajak akak pi minum tp akak mengantuk uolsss...so trus balik je...tengah akak pose atas katil hp akak bunyi...akak tengok mamat tu call...akak angkat..blum sempat akak cakap hello akak dengar suara pompuan cakap...

baru akak feeling nak tidur ngan sleeveless ngan shotpant akak tetiba...

"hello ..awak ni sape ha? ...kenape sms suami saya ...kata lama x jumpe lah rindu lah?"..dengan nada keras...

akak terperanjat uolss...apa harus akak buat ini supaya x pecah lobang..trus akak teringat alasan yang pernah sherita aziz buat..so akak tiru jawapan ko yer noks....dan akak berkata

" Majid ada?..saya nak cari majid"...dengan nada lelaki gitew....

pompuan tu menjawab..."majid mana? awak jangan nak belakon ek...awak mesej2 suami saya ajak pi minum lah ..lama x jumpe lah...awak ni gay yer...?" wah berani mati pompuan ni kan tanya soalan macam tu...

(haloooooo..akak pompuan ok)

trus akak jawab " saya dah lama nak cari majid ni..dia pinjam duit saya 5,000 dah dua tahun x bayar...dah tau pinjam kena lah pulang kan...saya kalau jumpa majid saya mmg x cakap banyak..saya pukul dia cukup2..yang awak cakap saya gay ni kenape ..awak nak kena pukul gak ker?...

trus perempuan tu tersenyap..dan berkata " awak ni salah orang ni..suami saya nama azlan..bukan majid"
then akak cakap dengan keras..."ko jangan nak menipu..kalau aku dapat laki ko..bukan dia je aku pukul ko sekali aku hentak..."
opsss ..takut uolssss

dengan nada takut perempuan tu jawab laju2.." maaf en awak salah orang..sorry"..then dia trus letak...

wahhhhh berjaya..akak terselamat....nasib baik x kantoi...anyway thanks sherita for a good idea...so abang azlan kalau i dapat u i x kan pukul u i akan gigit2 je...hihihih

lepas ni kalau nak sms kena berhati2 uolsss..takut kena terjah lagi

ape lahi uolssss..horrreeeeeyyyyyy!!!

29 comments:

Anonymous said...

noks...terselamat u oll..

PutR@ McRomanCe said...

hahahaha..lawak giler la kak senduk...mcm siyall jje..pas nie leh la adeq uat mcm 2 kalo kaco pompuan..hahahah..sgt berguna..wakakakak

Maya Qistina said...

kaedahnye u ols...nsib u ols terus dpt idea tang tue gak...tp nape u ols x wat2 cm cr pompuan so bru ler sesuai dgn msg sayang and windu u ols tue...xpasal2 kna kate gay...hehehe

Terry said...

fuhhh.. akak terselamat gakk haha..
haha.. lawak la akak kena cop gay ngan isteri skandal akak tu.. huhuhu..tetibe jer, akak jd jantan garang untuk menakotkan gugurl tu..
lawak uolsss..

nanti nak buat camtu gak la... ngee~

Fairuz Selamat said...

eh jgn bgtau akak senduk, saya la majid yang dia carik tu.. hahahaaha

FicQ said...

kak senduk,,,jantan yg laki org tuhh,,,name die azlan yer...byknye laki org nama azlan yg bisex...sy pon kenal sorang nama azlan... *matilaaa

J.E.F.R.I said...

ha..lawak2 bile pmpuan 2 plak takut balik...neway..baek punye cover..

hotcocoa said...

hahaha..klaka gila! gengster ko kakkkk

shandye. said...

berani kerana benar. tak gitu kak senduk? ngee...

zoelalisa said...

hahahaha...terselamat akak senduk.
cayalah!! :p

cikyaya said...

kak sendukkkk, ko mmg klaka terbaekkk

Hezesuze said...

tu arr lenkali bg sms yg berunsur kan code gtew.....idakler tkantoi nok...

sib baik pandai blakon kan....clust ko nok...mak tabik spring...toing toing toing

aSh aBd Rahman said...

wahhh bagus tul tektik u.. cayalah.. sangat2 berinfomasi.. huhu

joegrimjow said...

kan baik klu xreply
ish2

||| PöJìé PööH ||| said...

hebat lakonan akak..
sgt mantopp!!
nk pakai gak la idea nih!
hehe..

Lazyf... said...

curlast n manthop sgt2 lakonan akak itewww....

NenekPenne said...

ha ha ha...good idea....

farish H said...

cayalah akkk! hahaha

~ziey~ said...

ish.....giler mantap lakonan ituew....kagum...

peej said...

kak senduk u r so funny..
terhibur betul la baca entry2 semua ini..
ni baca kali kedua pun still rasa sgt kelakar...

QieFLy si Dolce said...

hahahhaha......kak senduk

i salute u la....klu da strt mengarang kat blog mmg tak henti2 i gelak.....

tetiba je jadi along nak hentak kepala laki bini tu wakakkaka.....

selamat uallsssss

-AniSzaM- said...

hahahha...hebat ah kak!!!psni kalo terslaah..leh tiru akak ah..hahaha

AlexAlabasta said...

HAhaah~!! Klaka, seyes! This post just made my day, tahniahlah Senduk~!

idda ismail said...

kak aku kagum dgn ko!!!

Momomalaya said...

boleh pakai ni cara ni
trimas

Anonymous said...

bagus ler...idea ni...i pun dah kena ngan laki org....kena tibai ngan bini dia....sedih...sedih...kena tipu

Anonymous said...

bongok la kak senduk niii tauuu ... aaaa... aku 1st time dtg, dari latest entri sampai entri ni seharian aku bace tak jemu kot. rase mcm biar lambat habis. ada jugak la bahan bacaan aku hari2. hahaa.. snyum slalu ye kak senduk...

Anonymous said...

oh btw sapa2 yg kena bantai dgn bini laki org tu padan muka u olss.. kak senduk ni awal2 dah tau status jantan tu kann.. uolss nk menggatal pun siasat2 ler

Guffeyvxgs said...

hahahaha...terselamat akak senduk. cayalah!! :p

Let's SHOPPING Uollss!