ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Wednesday, 28 July 2010

kenya here i come!

hey uolllsssss...

just nak bagi tau esok sampai hari isnin depan akak xde tau..akak nak pergi kenya...


tengok ni tenuk susu i baru dapat baby baru....comel..i name kan dia..little lulu

maklum business ternakan gajah daging ngan tenuk susu i kat kenya...lama dah i tinggal..takut kang orang2 suruhan i x buat keje lak kan...maklum lah susu tenuk mmg mendapat sambutan di area afrika tengah....


wah dah membiak dah gajah daging akak

nak pi servey sekali teknik pembiakan gajah daging kat sana ... ada baka baru....lepas tu kulit2 gajah baru ni lepas amik daging dia..sesuai buat gendang atau kompang...

so ape2 tunggu akak balik dr kenya ek.,...doa kan akak selamat pergi dan pulang ok...

nanti akak belikan ole ole untuk uolsss...keropok kulit gajah...

cau cin cau...


5 comments:

QieFLy si Dolce said...

betul ke ni akak nak g kenya...hurm kita orang doakan akak selamat pergi dan balik yer...

jgn lupa keropok kulit gajah taw...hahahaha


Entry terkini : KELAB BLOGGER - BEN ASHAARI

tujuhhariseminggu said...

iyea... dpt kepok kulit gajah... :p

marinahunny said...

waahh akak..kelas ko, bisnes kat kenya..jgn wat balik pakwe kenya udah..

fiqa said...

LOL ... lawak lah entry akak ni.. klu tak gelak misti senyum2 baca.. :D

take care kat kenya.. :p

AdiHana said...

kau ni dh kenapa kak??

Let's SHOPPING Uollss!