ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Sunday, 24 January 2010

Jom Makan Satey

ha uolllss cahantek ke tidak......amacam cuti ujung minggu korang?...meriah ke tidak?...ujung minggu akak sedih...seba dintis...
ok ni akak nak sambung citer akak...

kan akak citer jiran akak makan telur biawak kan...semalam biawak yang bertelur tu pulak yang menjadi santapan mereka...

sian akak tengok almarhum itew..sekarang biawak itew dudah menjadi kenangan

akak tengok ngan mata kepala akak sensiri diorang tangkap biawak tu uolss...meninggal ok...biawak tu besar nak mampus...


wah siap bergotong royong tangkap biawak ni...lepas tu melapah biawak bersama2 katanya...

uolss tau biawak tu dia orang uat ape?....


buat satey....

meh lah rasa uol....sedap uollsss..makan ngan kuah satey sekali
wah ramai sedara mara endon tu datang nak menjamu satey biawak katanya..selama ni akak ingat biawak buat kari je..rupanya buat satey pun sodap....

meh rasa uollssss....

waktu diorang bakar satey biawak tu asap di sampai keumah akak baunya...nak termuntah2 akak ngan mak akak..baunya macam satey ayam, daging gak...cuma kita dah tau tu satey biawak..tu yang rase nak pengsan tu...


yang penting siap offer mak akak rasa satey tu...ape lagi menyumpah2 lah mak akak kan...

Tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!

pelik akak kan..biawak pun diorang nak makan...sedey lah uollsss...

17 comments:

Anonymous said...

setakat makan daging biawak...mbak dah tak kisah dah..mbak siap makan daging burung manusia lagi..class tak mbak nok...

Hezesuze said...

alah org2 indon ni sume binatang dowang makan nok....

sib baik kayu n batu tu keras...kalo lembut 4sure dowang makan gak...hahaha

QieFLy si Dolce said...

gelir la kak.....

Eri-chan said...

yuck camnela kak senduk menahan siksa bau satey biawak..aiyoooo...

sWeEtDaRLinG said...

mak kak senduk pun pandai melaser jugak yerrkk.... hahahahaha

Riesna Zasly said...

hahaha...

jadi hati-hati biler pi jakarta..
jgn suker2 jamah satey tanpa tahu isinya... ngeriii mak

salam ziarah bersama ulasan...

selalu gak mai blog akak senduk
tapi datang senyap jer

slm kenalan kak

Anonymous said...

hish...nak muntak akak uollss...

dahle tengah makan kerepek ubi perisa kari masa baca blog ko ni noks...

nak termuntah akak uolls...uweeeekks

-izuna-

Adam said...

geliiii

Miss Zimbabwe said...

sate daging beh-wak?? kejisss uolls!!

HafizChan said...

makanan membentuk peribadi insan...heh

Q said...

dulu belakang rumah pon banyak biawak tapi taklah besar mcm gambar nih..ade gak yg tangkap sebab nak makan..kebanyakkannya orang2 india..sekarang takde dah hutan kat situ dan mungkin golongan muda pon tak tringin dah nak makan...arr kak senduk makan landak pernah dak?

anntaj said...

dengar cerita kat entry ni pun cam da beshhh..:)

nama saya aslina said...

wah!! fear factor!!

FaizJB said...

jiran aku nyebelah2 cina ni
lagi la pi salai babi utk CNY
baunya.. perg.. menusuk
x selesaaa... loyaaaa

Aziesham74 said...

huhuhuhu,,betul kew satay biawakkk..adus yaiii nak termuntah mekkkk..tolonggggggggggggg,,huhuhu

dreamiegurl said...

kak senduk,
i dh wat kaji selidik sikit.

org indon yg dari jawaaa biasanya yg suka mkn daging biawak nih, n daging anjing pn diaowang mkn..

ini menurut sumber dari bibik di rumah. kesahihan tidak dapat di pastikan u ols.

Momomalaya said...

biawak rasa dia mcm ular sikit

Let's SHOPPING Uollss!