ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Friday, 11 February 2011

cium jalan..best kan

mesti uollss keji akak kan sebab lama x hupdate blog...
keji kan...ape nak buat kemalasan melanda jiwa uollsss

so amacam uolllsss...hidup uollss meriah ke tidakkk?
chantek ke tidak...

tadi kat opis banyak sangat keje ....bos leh plak sekat akak pi makan..hazab tul bos i ni tau..kul 2 lebih baru leh p makan...

ape lagi pecut ke rumah kakak akak ..10 min je..makan kat umah dia jimat uollsss...free..gitew...binatang sgat prangai...ade aku kesah

so sampai lah kawasan umah kakak akak..sedang akak duk berangan ...sampai satu selekoh ni..akak belok je..ade aci naik basikal jipang bawak laju siap ade periuk...

leh x dia nak terlanggar akak..akak terperanjat dia terperanjat..ayoyooo

opocot mak ko...

akak brek emergency ala2 rally 4x4 tu...ekkkkkkkkk brek....

terkangkang2 aci tu nak kawal basikal dia sebab terperanjat akak kuar dr selekoh..akak pun terperanjat tengok dia..dia chantek sangat....

ayooo aci...terselak nampak "cip"..matilah buta mata akak

aci tu terkangkang-kangkang atas basikal..tup tup...cium tar jalan...tertonggeng..akak tergamam uollsss... dia bangun sengeh2 angkat tangan..dia say sorry..akak pun lambai ratu..sian plak akak tengok aci tu.. xpasal2 cium tanah...

motip ko sengeh2 aci..

sapa suruh bawak basikal macam motor cross....

akak terpikir sape yang salah ek...

tapi untuk sedap kan hati akak beranggapan..sapa chantek dia yang betul....
so nak di bandingkan akak ngan aci tu akak lah chantek...

aku yang chantek ok

so aci ...u yang salah....!

30 comments:

Izz Latif said...

~haha~
(^.^)
lawak....!!

www.izzlatif.blogspot.com

Ai Adachi said...

keji betullah sapa yg cantik dia betul.
adoyai,kak senduk hapdet ler selalu.

Trafalgar D' Law said...

mane ade.. selekoh tu yang salah.. haha

-trafalgar d law-

fatt said...

yer akak memang cantek sebab tu dia terpegun sambil melambai2 ratu..kelassss~

husna nabila said...

hahahah!! kelakar!!!

cantekk said...

akak jgn la malas2 hapdet...
ktorang sensara tau nunggu post akak..

boyarque said...

Adeh laaa hahahaahahahah! Pagi2 buto ni tongah poghut lapar, layan lak citer akak ni.... *jap sambung guling2

@rep said...

kalau macam tu semua orang salah nok. sebab ko lah paling cantik!!!! :P

Lazyf said...

akak ttp menten chanteque!!!

pcha farisha said...

kelakau la kau ni kak senduk...
bawak beskal cam motor cross pe jadah kan...kau tak salah kak...kahkahkah...

Emira Darmia said...

motip tau akak cakap dia salah..akak yang berangan kan!! hahahaha

tp suke statement, sape chantek dia betul..wakaka

Mikah Lurima said...

hahahahaha...

secara logik nyer akak x salah. tp bab2 cantek tu plisz jgn perasan k... =P *leyh x cerca mcm ni? jgn marah...

N@d0x $i k0d0x said...

kak senduk...ko mmg hanj taw wat mcm tu kat aci tu..hahahah...

Ct Arina said...

haha kak senduk jahat!

Amir said...

Yang salah adalah mereka dan keluarga mereka..*matilah pakai statement zaman kuno tu....huhuhu...
Tapi kak, yang penting...akak tetap nak jadi diva yang cantek kan...tetap!....huhuhu...

Emi Miao said...

masuk sini je mesti gelak..
apsal hidup kak senduk di kelilingi oleh yenna-yenni?

Eri-chan said...

apa ni bandingkan dgn aci...tak acila...

Anonymous said...

harus akak berseteru dengan yenna dan keturunannyer kenn....harus asal yenna jer akak kate salah...tp memamg btol saper chantek dier yang betul..keless sangat...ala2 peraturan rimba gtew...

SUCI KUDUS said...

sundels sangat kak senduk..
haruus mak hayam sedunia makan ati..
sebab uol chantekkkkkkk ! melert..
matila kipas..

Anonymous said...

tanpa yenna-yenna,sapa laa senduk itu...


*sebelum dicerca senduk,baik haku ghaib dulu....


****Poof*****

Anonymous said...

Seswai la bandingkan diri dengan yenna...

Anonymous said...

sape lagi cntik, dia xsalah?????...melampau peraturan ko!!!

teKukur Jantan said...

dah la tak chantek.. keji plk tu.. layak le cium tanah.. klu cium no plat keta kak sendok takkan mkn tak abis..

khairul said...

kannn...hidup uolss kn kak senduk mesty ade kisah dgn yenna-yenni nie...nmpk yer, uollss very the rengsek dgn yenna kn...ahaha...adakah paranoid dgn yenna?

Y u Z z 9071 said...

waklu betul la...

hahahaha....

aci..cium akak senduk 1 kali laaa

Ridhwan Marcello said...

hahahha..kelakar betol abang senduk nie..

tigrismalaya said...

hahaha keji..
kalo uols langgar kak cam sape yang salah dsitu??

Golden Rose said...

lawak tul...salam perkenalan

http://thegoldenrosereturn.blogspot.com/

SUCI KUDUS said...

uols.. usha blok akak jugek... harus kisah hangat nok....

see u there....

www.sucikudus.blogspot.com

Anonymous said...

up date la kak senduk oiiii..rindu kamu

Let's SHOPPING Uollss!