ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Wednesday, 2 March 2011

lalalalala

ya tuhan dah berkurun lama akak x jengah blog ni kan...bukan ape uollss...keje akak x membenarkan akak untuk jengah blog..sibuk gamaknya...

ko mampu ko lebih sibuk dr bini obama..kan....

dalam sibuk2 akak ni banyak cerita akak nak kongsi dengan uollssss...x tau nak cerita yang mane dulu....

ok cam ni...rase nye belom terlambat nak ucap selamat ari jadi kat kawan baik akak yang kechantikan dia mampu memukau seluruh alam...hari jadi dia unik skit..4 tahun sekali...29hb feb..

lain x bukan wanita chantik pujaan ramai...hotmama..

so kalau ikut tarih hari hari jadi sebenar ko adalah ko berumur 7 tahun lebih...bleh...tapi rupa ko makcik2....

slamat ari jadi nyah...semoga ko chantik selalu..gitew...nanti mak hadiahkan ko sebidang tanah dengan siap tebu seladang ok....

so masa hari jadi hotmama tu..dia nak belanja lah akak makan katanya....so deal kul 7 nak gerak....

tetiba bapak akak suruh akak p anta klinik...brani mati ko nak kata "no" kat bapak ko...jam dah kul 6.45 ni... takut lambat lak kan...so pi lah anta..gedebak gedebuk...7 30 baru selesai...so akak rempit lah ke umah hotmama...

tapi uollsss perjalanan akak makn lambat gara2 pemandu wanita yang sengal sengal ubi ni...bawak macam haram....30km sejam..ko mampu?....orang beratur belakang dia ni...so akak potong lah....

seorang pompuan yang cara pemanduan dia sangat hanjing...kerusi punya lah kedepan..seinci lagi muka dia cium stering... kenapa ko x cangkung je atas stering tu...mak datuk gila ke hapa..kerusi kedepan tahap maksima...bawak slow...siap bersms masa drive...

ikutkan hati nak akak langgar je.....so ape lagi akak hon dia lamaaaaaaaaaaaa.....dan dan je terus pecut dr 30 ke 100km...ko mampu..biadap ke tidak betina ni....

lepas tu plak nak keumah hotmama ni kena lak lalu pasar malam...

ade pulak anak beranak berpimpin tangan tengah jalan.. berorang hon hon dia buat bodoh je..sakit nya hati...suka ria je dia jalan x tengok kiri kanan...hon x dengar akak bukak tingkap terus jerit...

"woi tepi lah..ko buta ke hapa.."

dia terus ke tepi..hati akak panas je..akak pun jalan potong dia..
niat dalam hati dapat je lepas 3 hanj ni akak nak maki lagi skali

akak toleh...

akak terkesima....

tarik drawer dashboard...capat tasbih..zikir sambil drive...

takut tiba2 petir sambar akak...trus tiket masuk neraka...

sebab 3 orang tu mmg orang buta uollsss...

matilahhhhh....

lain kali pakai lah baju tulis saya buta... kannnnnnn...


36 comments:

ShazLAN said...

walau nak cepat tp ttp kena sabar uolsss....

Anonymous said...

alamak kesiannya org buta tu.. mesti dia sedih kan.. i pulak depress baca post ni.. ingt nk gelak2 td

fiza zul said...

peh ending dye mcm cilanat. haha. aku baru nak gelak, skali jd sedih plak. kau ni memang la~

epul said...

Banyakkan bersabar ye lain kali..Huhuhu

teKukur Jantan said...

kata buta.. cmne nak pakai baju ada tulis saya buta.. lain la klu baju tu ada tulisan timbul2 kannn... mampu ke tidak

Umie said...

kesians kat org buta tu tau kak..akak nie len kali amalkan sikap biar lambat asalkan mulut tak mudarat...hihi

Eri-chan said...

hahaha..asalkan update wlaupun kisahnya pasal driving experience je..loh biasa ni...

Razman Kamarudin said...

ko mmg hanjing kannnn~ hahaha

N@d0x $i k0d0x said...

kak sendookk ...ko memang hanj laaa...hahahaha baru ko tau capai tasbih takot kene sambar petir ye nyah...hahahah gelak guling2 nok...kalau aku jadi ko terus aku capai helmet, pakai helmet dlm kete, malu nyah oii....

Amalina Sulaiman said...

hhahaha! ape ney kak senduk....jahat ek ko ni nyah! sampai ati akak cerca orang bute....tapi post akak memang sumpah kelakar! hehe

Shazwani said...

calaka betul ending nyaaa.Aku taktau lah kakk nak gelak ke nak sedih sebab aku dah tgelak pon nihaaa.haram btol

arda said...

ha..akk..lain kali potong dulu baru tgk...hihihihi...

cantekk said...

hahaha =D
kesiannye org buta tu...
nsb bek la akak cpt2 tobat,, zikir kak zikir...

Lazyf said...

hahaha...
bwk ngucap akak...

hOtMaMa said...

kannnnnnnnnnnnnnnn!! ujung2 ko hapdet gak setalah dicerca 18 kali.. ko mmg seddeh nokkkkk... dah la time besday mak, ko boleh lambat2 plak.. pak faroq yg dok kl pun bleh sampai dulu... sib baik alasan hantar abah pg klinik.. klu ko kata tengah jahit dress ko terkoyak masak cikcur... harus mak sumpah ko jd senduk terus! matilaaaa..hahahaha

itamrazali said...

hahaha..lawaknya..akak..lap you.

Y u Z z 9071 said...

wak lu la kak.....hotmama blanje apa tu?

SUCI KUDUS said...

gebu sangat uol ni Kak Senduk.. baik uol pegi sujud sejadah.. haruus kene sumpahan si tanggang.. matilaaaa..

Jom usha anak ikan akak pulak nok..haruuus meletopss..rugi tak klik nyah...gittew

Anonymous said...

gampang sungguh perangai ko senduk oi..maki org buta..sialllllllll..hahahahhahaha

Anonymous said...

gampang sungguh perangai ko senduk oi..maki org buta..sialllllllll..hahahahhahaha

Anonymous said...

sian sundel org2 bute itew.. keji taw.. nasib baik x kene panah petir,klau tak sah2 tike business class masuk neraka hanj! papepun,berkurun taw tunggu post u olzz

Anonymous said...

bangangnye kau ni sendukk!!senduk kpla br taw.hahahaha!

Amir said...

Hahaha...lawak tul lah akak aku sorang nie...sian tul org buta tue...nasib baik lah akak cume maki sekali jer...kalo start maki kali kedua, harus akak tak pakai tasbih lagi...sebab akak kene buat sujud sahwi terus memohan keampunan katanya kat tengah2 pasar malam tue...huhuhu...

By the way, Happy belated birthday hotmama...*matila, tetap nak wish walaupun dah berkurun dah nie...

HunNy B said...

hahahaha..klaka la u nie..~

Cikgu Fikri said...

HAHAAAAHAHAH....
baru tringin rasa nk komen kt blog ni...
lawak2....
tp, kesian kat org buta tu...

Anonymous said...

ko mmg sundell senduk..genyah sgt..lakhanat mulut ko..sian org buta tu..

Mikah Lurima said...

kite bako je kak sendok nih! mampu?? haha

itulah, lain kali jgn asyik nak maki2 je... cuba sabo. almaklom name pun pasar malam. haruslah sesak dgn orang. huhuhu...

Anonymous said...

lamanya nak tgu senduk update cerita baru.....dah tahap rindu dah

||| PöJìé PööH ||| said...

ko memang gila lah kak senduk!

PojiePooh; Hanya Satu...

ijam ismail said...

serius kelakar uolllzzzzzzzzz
gitewwwwwwwwwwwwww
hahahaha

Cik Sizu said...

update la kaksenduk

Cik Feeyza said...

setiap insan ada melakukan kesilapan....apa yg berlaku tu peringatan bg kita yg tidak cacat niw.....

gman said...

hahahahahahahaha

"seinci lagi muka dia cium stering... kenapa ko x cangkung je atas stering tu"

HAHAAHHAAHAHAHAHAH!!!

syafiqzac said...

kan gman peminat sgt tao

Anonymous said...

takyah kutuk org buta tu pun dah mmg masuk neraka.hahaha.

lagi nak cover ngan ayat ni plak, "lain kali pakai lah baju tulis saya buta... kannnnnnn..."

dia je betul.org lain salah.

Anonymous said...

mulut kau nimcm cibai kadang-kadang. pergh..klu aku blkng kau..aku langgr je kauni. tak reti sabar betul-.-

Let's SHOPPING Uollss!