ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Friday, 7 March 2014

Sundali Sebenar

hey uollsss.. meriah ke tidakkkk

ramai suruh akak komen tentang kes ni..si hotmama hentak2 kaki suruh akak tulis..


hey sekarang panas betul kisah trending pompuan aurawhite ni kat mana2.... rata2 semua duk keji dia.. 
heran akak sekarang bila menyundalkan diri itu di anggap x salah dan menjongket ngan suami orang itu perkara biase... x malu lak tu .. yang penting...

" bila ko dah menggatal ngan laki orang pastu ko suruh bini orang tu mintak maaf".. pompuan aurawhite hilang akal ke apa... yang penting buat sidang media ni..berani mati ko ek..

kalau difinasi jalang sebenar mmg ko leh pegang lah... " mmg jalang of the year lah"

ok lah cam ni... bila ko berstatus belum berkahwin... then ko bercinta ngan laki orang... itu x salah.. tapi orang akan cakap ko perampas lah... tapi kalau lelaki itu berkemampuan  apa salahnya kan... 

TETAPI bila ko pulak p menjongket sambil pelok2 sakan... Buat2 manja ...bercuti bersama bagai..siap declair jantan tu duda sedangkan dia masih beristeri ... malah mengecam orang lain mengatakan apa yang dia buat betul dan x salah..dan tindakan dia bukan tindakan perampas... sesuci aurawhite.. maka itu semua adalah definasi JALANG sebenar...x gitew jemahhhh....

kalau nak ikut retis kat malaysia ni..mmg banyak yang merampas...tapi apa cuba si aurawhite ni nak nyatakan...

yang paling vinatang sekali..buat PC kata suruh bini orang tu mintak maaf... x ke hanjeng tu.. 

uollsss si aurawhite ni mmg sesuai di jodohkan dengan jantan lahanat.... kita kan di pasang pasang kan.. maka pasangan perempuan jahat ni adalah ngan jantan hauk ni lah.. dah lah hauk.. perangai cam cibai...

wahai cik bini .. x yah lah ko tunggu lagi..cerai lah cepat.. dr ko di kaitkan dengan drama laki ko ngan si aurawhite tu.. ko cerai abis cerita.. tuntutan fasak.. lepas tu saman sampai miskin..then kita tengok pompuan aurawhine ni nak x lagi ngan laki ko...

hey pompuan aurawhite... sekarang ko tengah cantek.. ko tunggu lah masa rupa ko tu dah taraf nenek nenek nanti,,, baru ko tau langit tu tinggi ke rendah... 

dah la ko tu belakon pun suam kuku.. x lah hebat mana pun...lepas tu nama ko naik sbb rampas suami orang...nama ko di kenali sebab kehebatan kau menjadi prampas

ko x payah nak feeling ustazah yer... 

cuba lah kalau jantan tu cuma ada kereta kancil 660.. keje jual air tepu tepi jalan..adakah ko akan menjalang sebegini rupa wahai gadis aurawhite?

ko tengok statement si aurawhite ni...



si aurawhite ni mmg mengamalkan konsep biar muka laki tu hauk..tapi duit berkepok... hauk pun hauk lah janji bf i kaya...

mungkin jantan gatal ni mmg dah ada problem ngan bini dia..nak bercerai..tapi masalahnya dia lom cerai.. then yg orang menyampah tu..ko duk tayang menjongket ngan jantan tu...pelok2. yang penting siap kata p bercuti bukan berdua tapi reramai... kita x nampak..tapi tuhan tau yer

ada permainan disitu kan...... lepas tu ko kata ko x salah.. 

hey pompuan... salah tetap salah yer...pastu kat fb ko leh cakap.." adat manusia ada yang menyokong ada yang masa tak. saya mohon maaf pada semua"... heyyyy suci je bunyi ko yer... 





apa lah agaknya riaksi keluarga dia ek..adakah bangga..adakah memberi tepukan gemuruh...adakah menyokong

tu lah... akhir zaman kan..."bila sundal mengatakan menyundal itu tidak salah"

akak harap ko kawin lah cepat ngan jantan ni.. cepat lah ko tutup kes ko ni...lepas tu jangan marah lak kalau satu malaysia doakan ko kena tinggal ngan jantan ni lak..

sekian terima kasih


25 comments:

Suria Lekatlekitgurl said...

senang je kalau hari2 kena maki dengan ramai orang? biar miskin harta asalkan senang di hati... kalau ko dapat naik ferari tapi hari2 dapat maki.. ko rasa ferari tu mampu ke langgar semua orang yang maki ko?? apapun perempuan memang sensitif dengan isu caras laki orang ni
hot >>TERBUKTI RAKYAT MALAYSIA SENSITIF ISU RAMPAS LAKI ORANG
hot >>PACAK AL QURAN ELEKTRONIK KAT KUBUR TAK PAYAH TADAH TANGAN DOA LAGI

Siti Fatimah said...

Tak boleh blah nk samakan level ngn mariani.. Dia ni tak mariani langsung ok. Suam2 pn tak smpai. Blakon ke laut. Pui..

I love mariani. Dun cemuh mariani plis. Hehehehe

Anonymous said...

i like ur statement kak senduk,. complete!! hanez... ko such a asshole!!!!

Anonymous said...

kor kor cip lpstu loy loy tang...
Tak gitew kak senduk...
Hahahhaha

raden fakeh said...

Er..setuju semua..kecuali bab mariani..sensitif sikit plsss

raden fakeh said...

Er..setuju semua..kecuali bab mariani..sensitif sikit plsss

Anonymous said...

kak patut ko buat lagi pedas giles gitu. buat lah panjang lebar lagi... x puas baca lah kak senduk...sekejap je abih..

Anonymous said...

bagus ko tulis gini kak senduk..
tak sedar diri si jalang malaya nih..

Anonymous said...

Bitch is always bitch... jalang seswai ngan lelaki jalang jugek....

Anonymous said...

Hahahha terbaekk kak senduk dasar anez suraya sgt

Anonymous said...

yeayyy...kak senduk dah kembali mengganazzzz

Anonymous said...

kakak.. jalang ni layak di ludah jer kan.. sedey!! muka dia menggerutu kalah katak puru..

Phat said...

akak senduk memang legend ketuk HS dengan senduk haha

Anonymous said...

terbaiklaaa kak senduk!! love ur post..keh3 bg panasss.. pengajaran utk kita semua, mmg hanjj sgt la..

Hotpants said...

awat hotmama gemuks sgt? jwb senduk jawab dgn ikhlas tanpa was2 untuk memaki

Anonymous said...

Bitch always be a bitch F&%%+++-+ youuuuu Hanez.Suraya !!

Anonymous said...

Bru tngok ulangan meletop, ade hs ni.. Kalau dia x mulakan, bnda x jadi mcm ni

Anonymous said...

ai cuma kesian dgn parent HS nih...

Tukang jual kereta said...

Bagi stetmen pon dah nampak bodo, alphard is alphard, vellfire is other model, bodo betol la. Nak menipu tapi tak bijak.

Liyana Sohaime said...

yes kak senduk, aku suka ko komen isu panas berapi ni. aku yg lom kawen pon panas je ngan pompuan aurawhite ni, mmg bongok botingkek2. org lain pon ade je yg bercinta ngan laki org tp takde la menunjuk cam dia ni, paling bangang suh bini org tu mintak maap, ketahian apa ni??11

Kifli Mally said...

mak suka cara ko nyah,
tengok mcm ko senduk cur depan2 no need coverina segala kan.

Mandi sumur yuk!

Boy said...

Tudiahhhhh kakak senduk kembali menyenduk tukk tukk tukk

Tasha Shila said...

apabila menyundal itu boleh katenye!!!

Anonymous said...

Hamez sooraya pelakon warm warm chicken shit

Santan Manis said...

klkakar laa kak senduk ni! hahah. DOne follow sini, kalau sudi datang la memeriahkan blog ioollls pulak kak senduk. gitoo. hahaha

http://santanmanis.blogspot.com/2014/03/blog-santan-manis-masuk-majalah-remaja.html

Let's SHOPPING Uollss!