Wednesday, 9 August 2017

gosip2 petang...ini cerita mmg x abis...

hey uollsss.. amacam sihat?
ari ni gosip2 santai jer.. sbb akak busy keje ari ni...

ari ni kita nak gosip2 skit ek..kisah panas alif Aziz n pipah.. akak tengok makin panas..sbb pipah dah buat press conpren dah uollsss.

kata nak nak jelaskan apa sebenarnya yg berlaku...ok ni adalah keratan Akbar semalam..baca ni..akak komen kemudian..

 
CLICK MORE - UNTUK CERITA SELANJUTNYA
 



PELAKON Afifah Nasir yang dituduh sebagai orang ketiga dalam kontroversi rumah tangga pelakon Aliff Aziz dan Bella Astillah baru-baru ini, mendakwa menjadi ‘kambing hitam’ produksi penggambaran drama lakonannya dengan Aliff.

Afifah dalam sidang media di Solaris Dutamas, Kuala Lumpur hari ini, berkata, pihak produksi terbabit memintanya berbuat baik dan memujuk Aliff supaya dia dapat memberi kerjasama selepas dikatakan tidak berdisiplin sepanjang sesi penggambaran drama Izinkan Aku Mencintaimu itu.
 
"Saya menjadi mangsa keadaan dan dianiaya. Semua yang berlaku adalah perancangan pihak produksi yang mahu saya memudahkan kerja mereka.

"Pada mulanya pihak produksi mencadangkan kami tinggal di homestay bagi memudahkan proses penggambaran tetapi saya menolak kerana mahu pulang ke rumah.

"Disebabkan itu, mereka meminta saya terus berbuat baik dan melayan Aliff supaya dia tidak buat hal. Malangnya ini yang berlaku,” katanya.

Menurut adik kepada pelakon popular Anzalna Nasir itu, dia sangat terkilan apabila terpaksa menjadi 'kambing hitam' pihak produksi terbabit sehingga namanya dikecam masyarakat dan dituduh perosak rumah tangga.

"Saya rasa bodoh sangat sebab dengar cakap orang. Sepatutnya saya tidak ikut kemahuan mereka tetapi saya kasihan melihat penggambaran ini yang sering tertangguh.

amacam? dah mapaham kepropaan duniawi?

apa pendapat akak? pendapat akak adalah sbb ko dah malu dan takut hilang job..meh le lekas2 mintak maap..supaya ada lagi nak amik dia berlakon.. kasi coverina sikit walaupun dah termalu sesangat...
ok pendapat akak ni hanya sekadar pendapat..bukan fitnah..sekadar borak2 kosong je..santai2 je uollsss..lite lite jer...

cukup2 lah nak jadi kambing itam lah...monyet itam lah..kulit itam lah..

menurut pipah semua ni di aturkan oleh pihak produksi..dan dia rasa malu sbb x sangka jadi besar cam ni.. wahai cik pipah..uollss salahkan produksi lak ke. ke nak cover malu sbb x sangka rakyat malaysia ni dah cop uollss sebagai perampas... salahkan produksi?... mmmm not a good answer..

sampaikan urban dictionary dah letakkan definition of affifah nasir..neves akak

Definition of Afifah Nasir: a girl that desperately wants other people's husband. And doesn't feel guilty at all.
 
For an example: She's such an "Afifah Nasir", she ruined other people's marriage and acted nothing happened.
 
mula nya boleh lah ko nak nafikan..ko letak lah segala bagai alasan..siap boypren siap cover..tapi lama2 mana ko leh tahan..tu x kira lagi bila ko kuar umah makcik2 jenab semua duk makikan ko..mana kan kak kiah dah bakar tv dia tiap kali muka ko kuar tv..



bila cctv dah Nampak ko pegang tangan..ko dah gegar sikit dah... tapi demi coverina nervosa..ko cakap lah itu perancangan.. kenapa pegang tangan je..kenapa x buat acara genggam erat skali..

zaman sekarang ni...sebesar kuman sekali pun ko buat..mereka akan cari..semakin ko selindung..semakin gigih lah mereka selongkar...


kita ni manusia kan..kita ada limit sampai mana kita boleh tahan dan boleh abaikan..sampai masa kita pun surrender gak kan...

manakan pula si kakak, backing adik lagi...kita paham kakak mana x sayang adik..nama baik anzalna pun turut tercalar dengan semua ni..manakan pula dengan adik neolofa tuduh menuduh ko sundal aku sundal..ko lagi sundal..emak segala sundal lagi..why why uollssss...malu lah..


bagi pihak allif pulak..benda dah jadi..jadi ko nak kata x pun x boleh jugak.. bini ko pun terbabit sama.. demi suami ku yag kacak tinggi lampai..sedap menjilat jari dan anak yg baru terbit tu..dia pun rela lah mengiyakan segala spekulasi tu hanya rekaan...

dik..leh lak laki ko bantai ko tu olok2 ek.. apa kata ko cadangkan kan kat laki ko buat acara bantai ko secara tahunan.. baru gempak..

macam2 versi akak dengar... x tau mana yg betul..bukan menyibuk tapi dah jadi viral kita pun baca lah...

berdamai lah semua.. mulakan langkah baru.. cukup2 lah..

kenapa lah industri hiburan kita banyak sangat cerita2 sampah macam ni ek.. kadang tu kita kesian tengok mereka2 yag berbakat bersungguh2 nak jaga nama baik. nak naikkan taraf industri kita.. tapi ada sesetengah tu nak jalan mudah je..

zaman sekarang ni..ramai orang rebutkan hak orang..kalau yg di rebutkan tu ada budi pekerti yg baik tu xpe..ini yg paling setan tu lah yg paling direbutkan..sanggup bergaduh..malukan diri sendiri demi memuaskan nafsu masing2..

fokuslah pada bakat yg ada..jangan hanya nak popular dengan cerita2 picisan yg esok lusa orang lupa..tapi keburukannya orang kenang sampai bila2..

so kepada semua..jaga lah laki masing2..jangan sampai kak senduk bawak laki korang pi karaoke tau..

 

1 comment:

Suria Lekatlekit said...

boleh buat drama untuk slot kisah benar kontroversi ni.. atau di filemkan pun menarik jugak. Box office gitu.. hehehehe

Kau tak tau betapa seksa orang pakai lipstik ni DINILAH BUKTI LIPSTIK PEMBAWA BANYAK MASALAH KEPADA KAUM WANITA

Yang malas nak blender bahan masak try ni >> MASAK SEPANTAS KILAT DENGAN PASTE D'CHEF

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...