ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Friday, 22 June 2007

Maskulin edisi Julai 2007

u all nak tau..pg tad mase akak nak pi keje waktu br abis mandi..ade orang ketuk pintu bilik akak bertubi2..! akak takut u all..mane lah tau ade orang nak rogol akak pg2 buta ni kan..akak pun bukak lah pintu dengan keadaan berkemban..rupa2 nya si ali (kawan serumah akak) yang ketuk..sibuk dia pg ni..siap menyapu lah ape lah..rupanya ngah gembira...gambar dia yang dia modeling kat karangkraf untuk majalah maskulin tu dah kuar dah..dia bgi lah akak ngok..ade lah dalam 5 6 muka surat.dalam ruangan expresi fashion graphic katanya.. ..selalunya akak tengok ali ni biase jer..kekadang jelak gak..yer lah ari2 mengadap muka dia jer..tp bila akak ngok dalam majalah tu..dia comel giler u alll...bernafsu akak tengok dia..rase macam nak tanggal jer kain kemban akak tu dan menampakkan susuk tubuh akak yang agak tempayan retak ittew..tp akak pun tumpang bangga lah...kawan akak jd model kan macam akak jugak..akak tanya dia sape yang pagi2 dah pi beli majalah maskulin ni..dia kata kawa akak si haizat...(motif* pi beli majalah maskulin tu pagi2..mmmm nape yer..????).akak terus cakap ngan dia bulan depan akak pun masuk dalam majalah gak...tp majalah Joran..akak mengutarakan cara2 memancing anak ikan..dia suka u all..pasti beli katanya..u all pun kena beli gak tau..ahaks



ini lah gambar dia u all..tp gambar yg atas sekali tu yg dalam maskulin tu..kalau u all nak ngok pi lah beli majalah maskulin tu..tak reti2..sesiapa nak or minat kat ali tu bg tau akak yer..nanti akak kendeng2kan untuk uoll!

4 comments:

Anonymous said...

macam kenal la.. yang belakon cerita renjis tu kan???

Anonymous said...

akak, ni ke pelakon baru tu? nsem la

MeL@ti said...

wah..kendu la kwn akk ni..die yg berlakon cite asmara n gemilang tu kan??? akak kem salam ye kat die..akak pun ape kurangnye..mantop n gebu giteww!!

Mr.PinGu said...

taste nyerrrrrrrr

Let's SHOPPING Uollss!