ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Wednesday, 4 July 2007

Janji2 pelsu jantan2 sekarang!

kalau akak sebut janji mesti u all ade banyak pengalaman tentang janji kan...tu lah kalau berjanji ni kita pasti kena kotakan..akak pun ade banyak janji yang belum di kotakan..seperti janji bayar hutang ngan kekawan akak..( yang dah memekak n perli 24 jam pun ade..mati lah akak). tapi ade stu citer akak nak citer ni dengan uolls sume...



kisah nya ber kalu malam td u all..ade lelaki yang akak temukan di internet malam tadi..chat punya chat dia macam tertarik plak ngan akak..walaupun akak ni berwajah warok dengan hidung kembang sekaki..tapi dia telah melihat mawah akak macam ratu vanezuella tu plak..ade aku kesah kan!..ok lah ...



pasatu akak pun telah membuat perjanjian syatan dgn dia di rumah akak..walaupun jam telah menunjukkan jam 3 pagi tapi perjanjian syaitan itew ttp berjalan lancar..akak pun dengan segeranya bergegas ker rumah akak dr cc untuk menyolekkan wajah akak ni..tranfrom dr norliah ghani kepada fasha sendat katanya..ngan akak touch up..sms berbunyi berkali2..sampai lengok jari2 akak yang raksasa ni menaipnya..tp demi perjanjian dengan jantan ini akakk gagah kan diri akak...



smsnya berbunyi begini:



sms 1 : u sorang ker kat umah?

balasan dr akak : tak lah sekampung kat umah ni. pakat tumpang tido..acah jer..i ngan kwn i jer

sms 2 : u ni ade tetek besar tak..i suka pegang (berani mati jantan ni tanya soalan macam tu)

balasan dr akak : besar lah jugak. besar tetek kucing. kenape nak ker..(pose sakit ati ni)

sms 3 : x pe lah. i nak datang jap agi. umah u kat apatment L***s kan.. lg 10 min i smpai.

balasan dr akak : ok jer. i tunggu tau. smpai jer u mis kol nanti i bukak pintu.

sms 4 : ok. ini x ensem u x kisah ker? ker u ni memilih orangnya?

balasan dr akak : x lah ade ape pd i kalau i ni memilih. (ayat yg selalu di gunakan oleh bapok2 untuk nampak baik katanya. padahal wajah adalah segalanya..bolew..)



so dalam 10 min dia pun datang..dah lah house mate akak ngan pasang cerita P.Ramlee..ngah part saloma nyanyi lagi bosanova plak tu..dah jadi macam rumah kaberet 60an lah umah akak..




walaupun meraka dah takde akak tetp menyajungi mereka..syabas..gitew


akak pun terus pose depan pintu ngok dia dah ade depan pintu..orangnya kecik jer..pakai spec..comel jugak lah..akak pun menjemput lah dia masuk..dengan kawan akak yang terbongkang kat depan tv tu..akak ngan jantan tu pun melangkah masuk ke arah bilik akak yang ala2 sarang tikus itew.. akak ngan dia borak2..agak lama gak lah lebih kurang 40 min lah..




haloo baby..so how?..didi i look handsome?..lets be together...(koser akak)




antara kata2 dia...


i ni kalau kat P*****g ni ramai yang kenal sebut jer name i org dah mmg tau..(yer2 jer akak tak kenal pun). aklau u ade masalah ape saja jgan segan nak bg tau i..


pastu akak tanya dia selalu ker lepak2 kedai makan..and area mane dia selalu lepak...


kata2 dia


ala banyak tempat. i x kisah mahal macamane pun. janji i puas hati.i ade duit buat ape nak susah. duit bukan segalanya bgi i..buat ape nak simpan2. esok lusa dapat duit lagi.(pose kekwat kata2 dia..apa lagi akak pun pose lah mengiyakan ape yg dia kata..betul tu ..yer yer..padahal akak nak tampar jer dia ni) pastu dia kata lg..tp i suka masak kat umah jer..i lebih suka macam tu...(dah pulak... deiii apa ini)..u tak masak ker?..pastu akak jawab..umah i dapur ade tp gas takde..dia balas..ooo yer ker..esok i hantar tong gas umah u..i kesian ngan u..senang u skit klau ade gas ..xyah makan kat luar..senang skit..




sory ya kakak!..jalan rumah kakak saya lupa lah itew sebab tong tara anta...


pastu akak borak lagi sampai lah ker part 18 sx itew..sensor x leh tau..pastu dia buat keputusan nak balik..waktu itew jam pukul 6.15 pg..sebelum balik dia peluk akak n masukkan sesuatu dalam poket skit akak..akak tak tengok ..pastu dia pun balik...bila dia dah blah akak seluk lah poket akak..wah terkezut gitew rm 100 u all...akak terus sms dia...kenape u bg i duit ni kat i..rase macam Pe****r plak...dia balas..buat u belanja..nanti kalau tak cukup cakap jer pd i..jangan malu2..(ala biase lah janji2 yang belum pasti kan..karang nak mintak karang adee lah 1,00,000 alasan tue...akak dah masak dah) tp yang penting akak simpan duit tu buat ibu duit katanya..tapi akak bukan melacur okey..ingat u..









1 comment:

Rodrigo said...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira.(If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada. Thanks for the attention, bye). Até mais.

Let's SHOPPING Uollss!