ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Sunday, 6 January 2008

Beberapa detik sebelum Hari Raya Haji!

asmekum semua....lame akak x tulis blog ni..so ari ni akak ade mase..yer lah busy woamn katanya..walaupun...
ni akak nak citer satu peristiwa yang berlaku menjelang Aidiladha yang lalu..peristiwa ni akak mmg ingat giler2 lah dalam kepala otak akak..

citernya begini....

pada suatu malam menjelang aidiladha yg lalu akak ngah pose2 manje lah kat umah sewa akak kat puchong tu..tetiba mak akak call suruh anta rendang ngan ketupat kat umah kakak akak..dekat jer..tp kena naik kete gak ler..so dengan pose cantik manje2 akak pun start kete trus pi anta lauk pauk tu...waktu nak kuar tu mak akak pesan ngan akak suruh beli santan untuk nak masak lagi agaknya..so akak pun kata ok jer lah...


bagi yang bangang sangat ini adalah kelapa okey...isinya di parut dan diperah untuk dapatkan santan

lepas anta lauk2 tu akak pun singgah lah kat kedai jual santan tu..amboi ramainya orang..semua nak beli santan..maklum lah nak raya katanya...so akak carik2 parking xde plak..so akak parking jer lah tepi jalan..cam biase lah kan...sedang akak catwalk ke kedai itew sempai jugak akak scanning kalau ade2 anak ikan or abang2 ikan yang akak boleh korbankan malam ni...mmm ramai..tapi semua ikan jenis longkang punya..x nak lah...ade dua tiga pun ketogori rempit..yaksss...
pose akak mase tu dah macam pose model2 dah ..mmg comel lah akak mase tu


so sebab ramai akak kena lah ikut turn kan..macam amik nombor gitew kan..so akak pun pose model lah dalam kedai tu..semua dalam kedai tu pun memandang akak...biase lah kalau pondan masuk kedai mesti jd tarikan kan..so akak buat bodoh jer lah...tiba tiba ade seorang perempuan lingkunagn umur awal 40an lah memandang akak dalam kedaan terkejut ..lalu dia terus kuar dr kedai sambil tercari2 sesuatu kat luar kedai..akak buat bodoh jer lah kan..sebab xde kaitan dengan idup akak..tiba tiba dengan kuat dia memanggil seorang perempuan umur dalam 16-18 tahun cam tu lah..anak dia agaknya...bila perempuann tu datang jer dengan lantang dan konfidennya dia berkata sambil menunjuk ke arah akak dengan kata2 ini...CEPAT2 ..TENGOK TU PONDAN!!!! kuat lak tu..sampai satu kedai memandang akak dengan senyuman sinis...


cepat tengok tu..PONDAN... pondan nya dia


akak rase nk tumbuk jer muka dia..geramnyaaaaaaaaaaaa

menyinga akak mase tu..kalau u all tengok mmg akak dah macam singa dah..skit jer lagi jadi singa betul2


dengan tiba tiba darah akak naik ke kepala dalam masa kurang dr satu saat..menyirapnya akak..lantas tindakan akak secara riflek akak capai sebiji kelapa yang belum di belah lalu akak baling ke arah perempuan itew dan kena lak bahagian kaki dia..dia terus tergamam dengan tindakan akak itew..lantas akak memberi ucapan...hey pukimak..akau ade usik k***n**t ko sampai ko nak berbunyi cam tu..ko ni binatang ker ape...dan akak terus mencaci maki macam2 kat dia..cacian akak tu kalau akak tulis kat sini mesti korang cakap akak akan masuk neraka lah...dia tergaman dan diam jer..pastu orang keliling pun turut membantu akak dalam cacian tersebut...akak x sangka akak leh baling dia ngan kelapa tu sampai kelapa tu pecah..maknanya kuat okey..puas ati akak...betina sial tu terus ilang pas tu..kemana hilang tak tau..malu kot..mampus ngan ko...

akak lempar kelapa itew kena kaki dia..kalau kena kepala akak lagi syukur...nasib baik akak ade talent baling membaling ni..lets baling

so sebab akak dah pecahkan kelapa tu akak kena ganti lah kan..tp orang kedai tu kata xyah...sebab perempuann tu mmg layak dapat kelapa tu...

moral disini kepada semua..hati2 kalau nak bercakap sesuatu pada pondan..kami x kisah ape orang nak cakap ...tp kalau di luar batasan..tunggu dan lihat jer lah penangannya...awas...

8 comments:

ita.itu said...

kak senduk, nak mampus aku gelak baca citer ko kak...smpi nak kuar air mata aku gelak..bravo2...saya sokong tindakan akak...kalo sy ada ctu pun sy tolong baling sama..haha

peej said...

bestnye..berani buat mcm tuh kan..kalau pija kene caci2..mesti sentap je..pastuh balik umah nangis..huhuhu..
tapi sangat kurang ajar perempuan atu..mmg harus dibaling pun..grrrrr..

hOtMaMa said...

hidup bapokkk!!!!!lets baling u ols!!!!!

Miss Reezberry said...

mmg akak kalau ade geng kat situ mesti perempuan tu jadi arwah dah..let bantai

izal said...

hanjeng ko kan noxxx....mmg kelakar citer mlm raya ko...terkekek2 aku baca tau...sondals tul lah kau ni...heheheheh...tp mmg best!!

SyamsulHairi said...

Aku rasa kan noqqs kalau ko baling kena muka dia lagi bagus....biar dia kena masuk ICU...baru padan muka betina sundal tu...ala ko sumpah je seluruh keturunan dia bakal dapat anak2 fefonen...biar dia rasa penangannyer nanti...dia ingat dia bagus sangat...kalau mek ada kat situ harus tolong mek tolong ko cucuk dia ngan pisau...dasar perempuan banjingan...takde adab...mulut puaka sialan....

Ms_MER said...

ada ke ajaq anak camtuh. Padan muka kena kaki, seb baik kaki, elok bg kna dada dia, bg meroyan sat mulut cam hrm jdh..eh ehh tumpang marah plakss

Ibrahim Ismail said...

I always salute your brave actions. Some uncivilised people really need to be thought a good lesson!

Let's SHOPPING Uollss!