ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Thursday, 5 June 2008

menangis minyak naik harga

penstrukturan katanya..iya iya je ko kan..pasni naik kan lah lagi ..naik 5 ringgit ker..sepuluh ringgit ker...akak x dapat duit ni..siap korang..awas....

akak sentap tau...dah lah kete akak baru je baik dr rosak..kerajaan plak naikkan harhga minyak bagai nak gila....naik 78 sen lak tu...sentap tau...haruslah akak beli basikal je pasni..naik basikal..leh kurus ..kannnn

pastu drag bagai nak gila n naik basikal..dah rupa pakistan jual karpet lah pulak...mmmm..ni akak kena gigih cari duit ni..xpun naik je pengangkutan awam kalau nak jalan2...ape kata uolls..harus lah harga pengangkutan awam pun naik harga pasni..tunggu je lah...

beras naik, minyak naik..pasni ape lak naik...geram-geram...

tengok perbezaan dia..belah kiri tu nilai minyak RM1 sebelum dinaikkan..n sebelah itew selepas...tengok perbezaan dia...agak2 ade x rase nak pakai basikal pasni...akak rase akak nak beli basikal ngan kasut roda lah...gitew kan

9 comments:

arenaKu uKanera said...

government should abolish road tax and start implement value added tax.

don't forget to listen to Ramlah Ram's latest single titled Cinta Beralah, composed by Sharon Paul and lyrics by Ahmad Fedtri Yahya.

Nur Adreanna Natasya said...

ok gak tu nyah. mak pun ada basikal satu kat umah. hang nak pinjam ka? tapi aku tgk..aku gi kerja naik beskal tak kurus2pun.

NieZearm said...

naik beskal! dh mcm jepon attack malaya la plak...

izal said...

minyak naik...

beras naik...

ape lagik yg naik???

akaknye bwh tu boleh naik lagi tak?

hehehe...hv a wonderful weekend kak senduk...

ita.itu said...

jahat paklah ni kan..agaknye anunye x naik pasal tu la dia naikkan minyak..haha

Izzu said...

Sorry..Akk nk tambah cercaan yer?
Akk mmg geram sgtlah minyak naik ni kan..Tp akk geram ngn US nih sbb korang yg suke perang sana sini, abih minyak satu dunia korang pkai, satu dunia terlibat.
Cane akk round in da world lg pasnih? Huhuu..
Round2 blkg umah jelaa nmpknyer..

Anonymous said...

hajjah bedah@ kak bed.....
harga urut pown mesti di naikan sebab ianya melibatkan minyak jugak... tak gitu kak sendok...... wakakaakkaka......

Aleeya said...

jom naik beskal gi keje muehehhehe, tak pong jalan kaki, pehtu bepeluh ketiak he he

cupcakemagic said...

Dengar kata bulan Ogos nanti nak naik lagi minyak kepada RM3.20-RM3.30. Pastu aku tau la apa lagi---> kau akan naik hantu!

Syukur je la kak Senduk oi, harga mekap tak naik. Kalau tak, mcm mana kau nak cover muka yang macam senduk tempurung?

lariiikkkkk....

Let's SHOPPING Uollss!